جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

وقتی در بی صاحبی سینما؛

بهزاد فراهانی هم کارگردان می‌شود

بهزاد فراهانی در مراسم تشییع پیکر مرحوم «نقی سیف جمالی»

سینماپرس: بهزاد فراهانی بازیگر پیشکسوت قصد دارد اولین فیلم بلند سینمایی خود را کارگردانی کند.

به گزارش سینماپرس، بهزاد فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون به صبا خبر داد: درصدد هستم اولین فیلم سینمایی خود را در مقام کارگردان جلوی دوربین برم. این فیلم سینمایی که نامش را تا زمان دریافت پروانه ساخت فاش نخواهم کرد، اثری اجتماعی است که داستانش را خود نوشته‌ام.

وی افزود: درباره چرایی ساخت این کار هم باید بگویم من همیشه دغدغه ساخت فیلم داشته‌ام، چون دوست داشته‌ام حرف خود را در کاری که خود نگارش و ساخت آن را برعهده دارم، بزنم اما افسوس هیچگاه فرصت رسیدن به این خواسته پیش نیامد، اما این بار امیدوارم بتوانم فیلم خود را بسازم.

بازیگر سریال «امام علی» درباره آخرین حضورش مقابل دوربین هم گفت: سریال «دلدار» که ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش شد آخرین تجربه بازیگری من مقابل دوربین است و از آن به بعد هنوز کاری را بازی نکرده‌ام چون فیلمنامه‌هایی که پیشنهاد می‌شود به اندازه‌ای ضعیف است که بیکاری را به بازی کردن ترجیح می‌دهم. این معضل در تئاتر هم وجود دارد پس فعلا خانه‌نشین شده‌ام.

وی در انتها درباره اجرای تعزیه هم بیان کرد: بازی در تعزیه کاری دلی است که تنها به عشق امام حسین (ع) انجام می‌شود چون اگر غیر از این باشد نام تعزیه را نمی‌توان روی گذاشت، برای همین دوست ندارم لذت حضورم در این هنر آیینی را تبلیغاتی کنم، اما همین اندازه بگویم هرگاه فرصتی در عاشورا پیش آید، تعزیه را تجربه می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.