چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

بامروت نژاد: ما با ساخت «منطقه پرواز ممنوع» ثابت کردیم می توان مخاطب را به سمت فیلم های ارزشی جذب کرد/ مسئولان جشنواره نباید فیلم های مورد علاقه خانواده ها را نادیده بگیرند

بامروت نژاد در نشست خبری چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار

سینماپرس: حامد بامروت نژاد تهیه کننده فیلم «منطقه پرواز ممنوع» که در سی و دومین جشنواره فیلم کودک حضور داشت گفت: زمانی می گفتند در مورد خانواده شهدای مدافع حرم نمی توان فیلم ساخت و این فیلم شعاری می شوند و مخاطب ندارند اما ما مسیری را پیش گرفتیم که باطل السحر این پیش فرض غلط بود، ما با ساخت «منطقه پرواز ممنوع» ثابت کردیم می توان مخاطب را به سمت فیلم های ارزشی جذب کرد و نباید با تفکرات غلط مردم را از لذت تماشای چنین فیلم هایی محروم ساخت.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «منطقه پرواز ممنوع» یکی از پرمخاطب ترین فیلم های حاضر در سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان بود. ما در ایام برگزاری جشنواره بالغ بر ۳ هزار مخاطب داشتیم و در سانس های متعددی فیلم مان نمایش ویژه و فوق العاده در شهرهای اصفهان و مشهد داشت این در حالی است که کمتر فیلمی در این جشنواره حتی به سانس دوم نمایش رسید.

بامروت نژاد خاطرنشان کرد: دلیل اصلی ارتباط مردم و مخاطبان فیهم کودک و نوجوان با «منطقه پرواز ممنوع» این بود که این فیلم صداقت داشت و ما بر اساس صداقت آن را تولید کرده بودیم. بنده معتقدم جشنواره فیلم کودک، جشنواره خانواده ها است؛ این جشنواره برخلاف جشنواره فیلم فجر است که تنها برخی سینماگران، منتقدان و علاقمندان سینما در پی تماشای فیلم های آن هستند به همین دلیل هم مسئولان جشنواره نباید فیلم های مورد علاقه خانواده ها را نادیده بگیرند، این بد است که فیلم های پرمخاطب و مورد علاقه خانواده ها نادیده گرفته شوند.

این سینماگر با بیان اینکه همه تلاش گروه سازنده «منطقه پرواز ممنوع» این بوده که نوجوانان، خانواده ها و سینمای نوجوان را جدی بگیریم اظهار داشت: خوشبختانه ما تجربه بسیار موفقی را پشت سر گذاشتیم و ثابت کردیم که راه جذب مخاطب را بلد هستیم. توان تبلیغاتی که ما در ایام برگزاری جشنواره گذاشتیم جشنواره برای فیلم هایش نگذاشت! ما ۲ ساعت قبل از اکران فیلم مان جلوی در سالن های سینما تبلیغات مردمی می کردیم، از اجرای سرود گرفته تا پخش پخش بروشورهایی که اروگامی بودند و به شکل هواپیما در می آمدند از جمله کارهای تبلیغاتی ما بود.

وی در خاتمه اظهاراتش افزود: من بسیار خرسندم که مخاطبان فیلم ما را تا انتهای تیتراژ پایانی با کمال میل می دیدند؛ این میل و اشتیاق برای تماشای «منطقه پرواز ممنوع» مهمترین جایزه ای بود که ما در این دوره از جشنواره گرفتیم. در این فیلم سبک زندگی متفاوتی به نمایش در آمده است؛ از زمانی که ساخت این فیلم کلید خورد هدف ساخت فیلمی برای نوجوانان بود و نه درباره‌ آن‌ها و سعی شد این هدف تا پایان ساخت رعایت شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.