دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

با ۴۵ هفته حضور در میان ۱۰۰ تای برتر؛

ترانه اسکاری لیدی گاگا رکورد زد

لیدی گاگا

سینماپرس: ترانه برنده جایزه اسکار «کم عمق» با اجرای لیدی گاگا و بردلی کوپر در فیلم «ستاره ای متولد می شود» با 45 هفته حضور در میان 100 آهنگ برتر بیلبورد رکورد زد.

به گزارش سینماپرس به نقل از جی‌ام‌آ، ترانه «کم عمق» (Shallow) با اجرای لیدی گاگا و بردلی کوپر در فیلم «ستاره ای متولد می شود» بعد از ۴۵ هفته حضور در میان ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد سرانجام از این لیست خارج شد، با این حال بنا به اعلام بیلبورد این ترانه توانست رکوردشکنی کند.

بنا به اعلام مجله بیلبورد ترانه «کم عمق» بیشتر از هر ترانه برنده جایزه اسکار دیگر در فهرست ۱۰۰ تایی بیلبورد جای گرفته است.

پیش از این رکورد حضور یک ترانه برنده جایزه اسکار در این جدول مربوط به ترانه «رهایش کن» با اجرای ایدینا منزِل در انیمیشن «یخ زده» بود که توانست ۳۳ هفته در میان ۱۰۰ آهنگ برتر هفتگی بیلبورد قرار بگیرد.

البته ترانه «رهایش کن» بیشترین جایگاهی که در طول ۳۳ هفته بدست آورده بود رتبه پنجم بود در حالی که ترانه «کم عمق» در هفته بعد از اهدای جایزه اسکار به لیدی گاگا و همکارانش جایگاه اول را در میان ۱۰۰ آهنگ برتر از آن خود کرده بود.

لیدی گاگا برای این ترانه دو جایزه گرمی و یک جایزه گلدن گلوب را نیز در فصل جوایز بدست آورد.

پس از ترانه های «کم عمق» و «رهایش کن» ترانه های اسکاری التون جان، استیو واندر با ۲۵ هفته حضور در فهرست ۱۰۰ تایی بیلبورد در جایگاه های بعدی قرار دارند.

ترانه عاشقانه «همیشه بهار» باربارا استرایزند در فیلم «ستاره ای متولد می شود» نسخه ۱۹۷۶ نیز با ۲۵ هفته حضور در فهرست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد در رتبه پنجم ترانه های برنده جایزه اسکار قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.