شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

ثبت‌نام دومین رویداد «رویازی» آغاز شد

 نخستین رویداد پیچینگ انیمیشن ایران با عنوان «رویازی»

سینماپرس: با اعلام شورای برگزاری رویداد «رویازی»، ثبت‌نام دومین دوره پیچینگ انیمیشن ایران آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، در رویازی بستری فراهم شده تا تولیدکنندگان انیمیشن، ایده و طرح انیمیشنی خود را در بهترین و امن‌ترین فضا به خریداران و سرمایه‌گذاران ارائه کنند؛ خریداران و سرمایه‌گذاران حوزه انیمیشن، هم در این فضا از میان بهترین ایده‌ها وطرح‌های تولیدکنندگان، طرح مورد نظر خود را انتخاب و در چارچوبی شفاف و با قواعدی روشن در مسیر سرمایه‌گذاری یا خرید محصول مورد نظرشان گام برمی‌دارند

سفارش‌دهندگان محصولات انیمیشن هم این فرصت را دارند که در یک پنل اختصاصی با حضور بهترین تولیدکنندگان و خریداران انیمیشن، برنامه‌ها و سفارش‌های خود را مطرح کنند. دوره اول رویازی اسفندماه سال گذشته با حضور فعالان و علاقه مندان صنعت انیمیشن در تهران برگزار شد.

در جلسه نهایی شورای برگزاری دومین دوره رویداد رویازی اعلام شد که علاقه‌مندان به حضور تا ۳۱ شهریورفرصت دارند که از طریق سایت royazi.com در این رویداد ثبت نام کنند.

ثبت‌نام رویازی تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و برای همه افراد و تیم‌هایی که تا پایان مرداد ماه در این رویداد ثبت‌نام کنند تخفیف ۴۰ درصدی درنظر گرفته شده است. همچنین شرکت‌کنندگان نهایی دوره اول رویداد رویازی از ۶۰ درصد تخفیف، اعضای انجمن صنفی انیمیشن ۵۰ درصد و شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق علاقه‌مند به حضور در رویداد رویازی۲ از ۴۰ درصد تخفیف اختصاصی جهت ثبت‌نام برخوردار هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.