دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

به کارگردانی فائزه عزیزخانی؛

«ملخ» در انتظار پروانه ساخت/ تهیه‌کننده برای بار سوم تغییر کرد

فائزه عزیزخانی

سینماپرس: فیلم «ملخ» به کارگردانی فائزه عزیزخانی این بار با نام تهیه کننده ای جدید، در انتظار پروانه ساخت است.

به گزارش سینماپرس، سازمان سینمایی دیروز یکشنبه ۱۳ مرداد در حالی اعلام کرد که فیلم «ملخ» به کارگردانی فائزه عزیزخانی و به تهیه کنندگی جعفر صانعی مقدم در انتظار پروانه ساخت است، که این پروژه پیش از این ۲ تهیه کننده دیگر به خود دیده است.

پیش از این در تاریخ ۲ آبان ۱۳۹۷ روابط عمومی سازمان امور سینمایی در خبری رسمی اعلام کرده بود «ملخ» به تهیه‌کنندگی محمدمهدی عسگرپور، کارگردانی و نویسندگی فائزه عزیزخانی با موضوع اجتماعی ساخته می شود. پس از اعلام این خبر دیگر درباره جزییات این پروژه سینمایی اطلاعاتی اعلام نشد تا اینکه در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ خبری در رسانه های مختلف منتشر شد مبنی بر اینکه «ملخ» به کارگردانی فائزه عزیزخانی و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی ظرف چند روز آینده وارد مرحله پیش‌تولید خواهد شد. همچنین اعلام شد که حضور فرهاد اصلانی و ترانه علیدوستی در این فیلم سینمایی قطعی شده و ظرف چند روز آینده گروه تولید با چند بازیگر دیگر برای حضور در این پروژه به توافق خواهند رسید.

این پروژه در فاصله دو ماه اخیر جلوی دوربین نرفت و حال امروز خبر می رسد که «ملخ» نه تنها به تولید نرسیده بلکه باز هم تهیه کننده آن عوض شده و هنوز پروانه ساخت ندارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.