شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

اندی سرکیس؛

اسمیگلِ «ارباب حلقه‌ها»، گزینه کارگردانی «وِنوم ۲» شد

اندی سرکیس

سینماپرس: اندی سرکیس بازیگر «ارباب حلقه‌ها» و تراویس نایت کارگردان فیلم «بامبلبی» گزینه‌های کارگردانی فیلم سینمایی ونوم معرفی هستند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، بعد از آنکه فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» از فروش یک میلیون دلار در گیشه جهانی عبور کرد، کمپانی سونی حالا روی ساخت دنباله فیلم سینمایی «ونوم» تمرکز کرده و به دنبال کارگردان و عوامل اجرایی این فیلم است.

به گفته ورایتی طبق اعلام منابع، نام اندی سرکیس، بازیگر نقش اسمیگل در فیلم سینمایی «ارباب حلقه ها»، تراویس نایت کارگردان فیلم بامبلبی و روپرت وایت در بین گزینه‌های احتمالی برای کارگردانی این فیلم که تام هاردی دوباره برای ایفای نقش ونوم در آن می‌درخشد، دیده می‌شود.

رابرت فلیشر، کارگردان قسمت اول این فیلم سینمایی در سال ۲۰۱۸، برای کارگردانی این فیلم باز نخواهد گشت؛ چرا که درگیر فیلم سینمایی جدید خود به نام «سرزمین زامبی» است. سونی امیدوار است فیلمبرداری ونوم از پاییز آغاز شود. ونوم ۱ که همکاری مارول و کمپانی است، فروش فوق العاده ۸۵۵ میلیون دلاری را رقم زد.

فیلمنامه دنباله این پروژه سینمایی که میشل ویلیامز و وودی هارلسون در آن ایفای نقش کرده بودند، توسط ملی مارکل نوشته شده است.

موربیوس فیلم دیگری از این مجموعه سینمایی با بازی جرد لتو است که قرار است در تابستان سال آینده اکران شود. سرکیس پیش از این فیلم سینمایی «موگلی: افسانه جنگل»، «نفس بکش» را کارگردانی کرده است. وایت هم سابقه کارگردانی «ظهور سیاره میمون ها» را در کارنامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.