سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو مطرح کرد:

منعی برای ساخت کلاه قرمزی وجود ندارد

کلاه قرمزی

سینماپرس: مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما درباره آخرین وضعیت ساخت سری جدید «کلاه قرمزی» توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، آذرمیدخت آذرهوش مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما، در خصوص برنامه کلاه قرمزی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پیگیری ها از طرف سازمان  صدا و سیما برای ساخت برنامه «کلاه قرمزی» انجام  شده بنابراین از نظر ما  منعی برای ساخت این برنامه وجود ندارد.  

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما پیرامون برنامه «دو قلو ها» عنوان کرد:ویژه‌ برنامه تابستانی شبکه دو «دوقلوها» با اجرای عموهای فیتیله‌ای‌ دارای فضای شاد و مفرحی است.

وی افزود:علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی که حدود دو دهه است در تلویزیون با عنوان عموهای فیتیله‌ای شناخته می‌شوند، پس از مدت‌ها با مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» حضور پیدا کرده اند.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما گفت:مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما پیرامون برنامه «محله گل و بلبل» بیان کرد: آنها مجموعه هنرمندانی هستند که سال با هم کار کرده اند و گروه باسابقه در حوزه کودک هستند.

آذرهوش گفت:سه فصل «محله گل و بلبل» در فضای نمایشی انجام شد و از فضای استیج که عموپورنگ داشت فاصله گرفتیم چراکه می خواستیم حرف های جدی تر بزنیم از این رو گروه این ساختار را برای انتقال پیام خود انتخاب کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.