یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

روی آنتن شبکه چهار؛

بررسی وضعیت اختلال روانی در برنامه «چرخ»

برنامه چرخ

سینماپرس: دهمین قسمت «چرخ» ساعت ۱۹ یکشنبه ۳۰ تیر با موضوع بررسی وضعیت روانی ایرانی‌ها از شبکه‌ چهار پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، چهارمین هفته برنامه «چرخ» در تابستان با گفتگویی درباره وضعیت روانی ایرانیان آغاز خواهد شد.

حسین فروتن به عنوان مجری کارشناس میز علم «چرخ» در گفتگو با مسعود نامجو، به این پرسش پاسخ خواهند داد که «آیا واقعاً از هر سه ایرانی، یک نفر اختلال روانی دارد؟» سال‌هاست مسئولان و کارشناسان در نهادهای دولتی و خصوصی، از انجمن مددکاران اجتماعی و جامعه متخصصان داخلی ایران تا وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی اعلام می‌کنند ۲۵ تا ۳۰ درصد افراد جامعه ایران دچار اختلالات روانی هستند و هشدار می‌دهند که این روند رشد نگران‌کننده‌ای دارد.

در بخش روایت خبری «چرخ»، محمود حاج‌زمان روزنامه‌نگار علم، به ابعاد مختلف خبر اعلام وضعیت اضطراری بهداشت بین‌المللی درباره شیوع بیماری آبولا می‌پردازد. آشنایی با جزییات کار سیدهادی اسلامی طراح جلوه‌های بصری سینما و تلویزیون از دیگر بخش‌های دهمین قسمت «چرخ» در فصل تابستان خواهد بود.

مجله تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده بررسی و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان واکاوی می‌کند.

«چرخ» در تابستان امسال در سه روز یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده از شبکه چهار پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.