چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

شب گذشته طی یک مراسم؛

نامزدهای امی ۲۰۱۹ معرفی شدند/ بیشترین نامزدی برای شبکه «اچ‌بی‌او»

جایزه امی*

سینماپرس: شب پیش با معرفی نامزدهای جوایز امی ۲۰۱۹ که به اسکار آثار تلویزیونی مشهور است،‌ «بازی تاج و تخت» محصول شبکه اچ‌بی‌او با ۳۲ نامزدی در بخش سریال درام رکوردی جدیدی به‌نام خود ثبت کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی آمریکا شب پیش فهرست نامزدهای جوایز امی را اعلام کرد.

در این فهرست در بخش درام قسمت آخر سریال «بازی تاج و تخت» محصول شبکه اچ‌بی‌او با نامزدی در ۳۲ بخش در تاریخ رکوردشکن شد.

نامزدی در بخش بهترین سریال درام، چهار نامزدی برای بهترین بازیگر زن مکمل و سه نامزدی در بخش بهترین بازیگر مرد مکمل از جمله این نامزدی‌ها بود.

در بخش کمدی نیز سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» محصول آمازون با ۲۰ نامزدی پیشتاز شد. مینی‌سریال «چرنوبیل» از شبکه اچ‌بی‌او نیز با ۱۹ نامزدی در بخش بهترین سریال کوتاه خوش درخشید.

در بخش بهترین سریال درام «محافظ» محصول نت‌فلیکس، «بهتر است با سول تماس بگیری» محصول ای‌ام‌سی، «بازی تاج و تخت» محصول اچ‌بی‌او، «کشتن ایو» محصول ای‌ام‌سی و بی‌بی‌سی امریکا، «اوزارک» محصول نت‌فلیکس، «پز» محصول اف‌ایکس، «جانشینی» محصول اچ‌بی‌او و «این ما هستیم» از ان‌بی‌سی با هم رقابت می‌کنند.

در بخش بهترین سریال کمدی‌ «بری» محصول اچ‌بی‌او، «فلی‌بگ» محصول آمازون پرایم، «جای خوب» از ان‌بی‌سی، «خانم میزل شگفت‌انگیز» از آمازون پرایم، «عروسک روسی» از نت‌فلیکس، «Schitt’s Creek» از سی‌بی‌سی کانادا و «ویپ» از اچ بی‌او با هم رقابت می‌کنند.

موفقیت چند سریال شبکه اچ‌بی‌او در مجموع ۱۳۷ نامزدی برای این شبکه به ارمغان آورده است و پس از آن نت‌فلیکس با ۱۱۷ نامزدی جای دارد.

از دیگر برنامه‌های موفق تلویزیون می‌توان به شوی شبانه «ستردی نایت لایو» با ۱۸ نامزدی، «بری» و «فاسی / وردون» هر یک با ۱۷ نامزدی، «وقتی ما را می‌بینند» با ۱۶ نامزدی یاد کرد.

امسال دارسی کاردن بازیگر و کمدین و کن جئونگ بازیگر و کمدین، اسامی نامزدها را اعلام کردند.

از میان این نامزدها اسامی برندگان هفتاد و یکمین جوایز امی ۲۲ سپتامبر (دوشنبه ۲۵ شهریور) معرفی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.