چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

نتفلیکس پرداخت می‌کند؛

بالاترین دستمزد برای سه بازیگر «اخطار سرخ»/ هزینه تولید مشخص شد

دواین جانسون، گل گدوت و رایان رینولدز

سینماپرس: دواین جانسون، گل گدوت و رایان رینولدز با دریافت بالاترین دستمزد در «اخطار سرخ» برای نتفلیکس بازی می‌کنند

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، پس از اینکه نتفلیکس امتیاز فیلم «اخطار سرخ» با بازی دواین جانسون را به دست آورد و رایان رینولدز بازیگر «دد پول» و گل گدوت بازیگر «زن شگفت‌انگیز» هم به آن پیوستند، این کمپانی به این نتیجه رسیده که باید دستمزد مناسبی به این بازیگران بدهد.

اکنون اعلام شده رینولدز ۲۰ میلیون دلار برای بازی در این فیلم می‌گیرد. گدوت که نقش کوچک‌تری در این فیلم دارد نیز انتظار می‌رود همین قدر دستمزد بگیرد.

دواین جانسون هم باید میلیون‌ها دلار از این فیلم دستمزد بگیرد زیرا او تهیه کننده اولیه فیلم هم است. این ارقام می‌تواند چندین میلیون دلار بالاتر هم برود زیرا استاندارد نتفلیکس این است که پس از تولید فیلم مبلغ اضافه‌تری پرداخت کند.

این در حالی است که راوسون مارشال تربر که نویسنده-کارگردان و تهیه کننده فیلم است و قبلاً با جانسون در «اطلاعات مرکزی» و «آسمان‌خراش» همکاری کرده بود نیز قرار است حداقل ۱۰ میلیون دلار دریافت کند.

در اصل قرار بود کمپانی یونیورسال این فیلم را تهیه کند اما همین ماه تصمیم گرفت تا امتیاز ساخت آن را به استودیوهای دیگر واگذار کند. در حالی که فیلم‌هایی که با اقتباس از کمیک بوک‌ها ساخته می‌شوند یا ادامه فیلم‌های پرفروش هستند در باکس آفیس شانس خیلی بیشتری دارند اما فیلم‌هایی مثل «اخطار سرخ» هم می‌توانند به دلیل ستارگان خود موفق باشند. به همین دلیل نتفلیکس که به دنبال پروژه‌های بزرگ است وارد عمل شد تا در برابر دیزنی و اچ‌بی‌او بایستد و این پروژه را از آن خود کند. پیشنهاد برای «اخطار سرخ» کاملاً رقابتی بود و پارامونت نیز تلاش کرد تا فیلم را بگیرد.

هر چند عوامل مرتبط با فیلم از بودجه ۱۶۰ میلیون دلاری برای ساخت فیلم خبر داده‌اند اما وقتی قرار باشد مالیات‌ها و دیگر هزینه‌های پرداختی محاسبه شود بودجه تولید «اخطار سرخ» می‌تواند تا ۲۰۰ میلیون دلار هم بالا برود.

این در حالی است که جانسون دیروز در شبکه‌های اجتماعی از نتفلیکس برای ساخت «بزرگ‌ترین تعهدی که وی برعهده گرفته» تشکر کرد.

داستان این فیلم بر محور یک سارق بزرگ و تعقیب کننده وی متمرکز است و در حالی که تولید آن قرار بود اوایل ۲۰۱۹ شروع شود، اکران آن تا اواخر ۲۰۲۰ به تعویق افتاد.

از دیگر عناوین مشهور و اوریجینال نتفلیکس می‌توان از «ایرلندی» مارتین اسکورسیزی و «۶ زیرزمین» فیلم اکشن مایکل بی با بازی رینولدز یاد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.