سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

مدیر شبکه پنج سیما مطرح کرد؛

تولید سریال های طنز در دستور کار شبکه پنج است

سعید اشناب

سینماپرس: اشناب از تولید کارهای نمایشی و سبک و زودبازده و «طنز موقعیت سبک» برای شبکه پنج خبر داد.

به گزارش سینماپرس، سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما با حضور در برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» گفت: پخش سریال «هشدار برای کبرا ۱۱» همچنان ادامه خواهد داشت چراکه مخاطب دارد.

وی تأکید کرد: شبکه پنج قرار است در دوره جدید در حوزه فیلم و سریال بر روی کارهای نمایشی سبک و زودبازده تمرکز داشته باشد که عنوان «طمس» مخفف عبارت «طنز موقعیت سبک» ما به‌ازای عبارت خارجی «سیت کام» را برای آن انتخاب کرده‌ایم.

مدیر شبکه پنج سیما افزود: در حال حاضر در این زمینه چند پروژه را در دستور کار داریم که هنوز در مرحله نگارش فیلمنامه است و به تولید و انتخاب کارگردان نرسیده‌اند. این سریال‌ها برای تولید و پخش به فصل تابستان نخواهد رسید.

اشناب در ادامه ضمن تشریح بخشی از اولویت‌های شبکه پنج در پرداختن به حوزه گردشگری و سفر بر تمرکز این شبکه بر ظرفیت‌های گردشگری استان تهران گفت: برنامه‌های شاخص شبکه پنج مانند «در شهر»، «در استان» و «تهران ۲۰» برنامه‌هایی است که نیازها و خواست‌های مردم را روی آنتن نمایندگی می‌کنند.

سریال‌های تأمینی‌مان تا ۴۰، ۵۰ قسمت دیگر تمام می‌شود

مدیر شبکه پنج در بخش دیگر در پاسخ به سوال مجری درباره تأمین سریال‌های خارجی جدید برای پخش از این شبکه، ضمن اشاره به سریال جدید آمریکایی «باج» که پخش آن به تازگی آغاز شده است گفت: در تنگناهای ارزی کفگیرمان دارد به ته دیگ می‌رسد و سریال‌های تأمینی شبکه تا ۴۰ یا ۵۰ قسمت دیگر می‌توانند ادامه داشته باشند.

وی تأکید کرد: البته تأمین این سریال‌ها هم مربوط به قبل است و اگر ما همین امروز سریالی را خریداری کنیم، حدود ۶ ماه دیگر آماده پخش از آنتن می‌شود. این مدت صرف آماده‌سازی، دوبله و پاک‌سازی این آثار می‌شود. آنچه امروز روی آنتن می‌رود مربوط به خریدهای ۶ ماه پیش است.

اشناب درباره خرید سریال ایرانی از شبکه نمایش خانگی هم گفت: فعلاً پخش سریال تأمینی ایرانی در دستور کار شبکه پنج نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.