دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

مدیر شبکه یک مطرح کرد:

پخش سریال «بوی باران» تا مهرماه ادامه دارد

مجید زین العابدین مدیر شبکه سوم سیما

سینماپرس: مدیر شبکه یک با اشاره به ساخت سری جدید برنامه «فرمول یک» درباره نظارت بیشتر و انتخاب مهمان‌های این برنامه صحبت کرد.

به گزارش سینماپرس، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما، درباره روند تولید برنامه «فرمول یک» و حضور چهره‌های مردمی در این برنامه به باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ما نظارت را روی انتخاب مهمان برنامه‌ها در شبکه یک بیشتر کردیم. البته درباره معرفی چهره‌های مردمی می‌ توان برنامه جامع‌تری داشت. به همین منظور در سری جدید «فرمول یک»  برنامه ریزی مدون‌تری را در نظر گرفتیم.

وی افزود:باید توجه داشت وقتی ما چهره مردمی را معرفی و مهمان برنامه را از بین مردم عام انتخاب می‌کنیم، برخی از گزینش‌ها را نمی‌توانیم انجام بدهیم؛ اما افزایش نظارت و دقت از وظایف شبکه یک است.

مدیر شبکه یک سیما ادامه داد: باید توجه داشت که قطعا ملاک دعوت ما از مردم و چهره‌های مردمی اصلا فضای مجازی یا تعداد فالوورهای اینستاگرامی نیست، اگر به یاد داشته باشید آقای چوپان یا مادر شهیدی که جزو چهره‌های مردمی سال بودند، حتی دسترسی به فضای مجازی نداشتند.

زین العابدین در ادامه این مصاحبه با اشاره به استفاده از چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون (سلبریتی‌ها) در برنامه‌های شبکه‌های یک تصریح کرد: چهره‌های شاخص از گذشته در رسانه حضور داشتند و شما برنامه های مختلف را می‌بینید که بازیگران سینما و تلویزیون همچنان حضور دارند، حتی پیش از این در شبکه یک برنامه «طلوع ما» را داریوش ارجمند زمانی که سریال‌های فاخری را بازی می‌کرد، اجرای برنامه تلویزیونی را برعهده داشت از این رو  فکر می‌کنم به کارگیری چهره‌های هنری در برنامه های تلویزیونی کار جدیدی نیست بطوریکه داریوش کاردان ومرحوم منوچهر نوذری از جمله چهره‌های ما بودند که در تلویزیون ستاره سازی کردند و خوش درخشیدند، اما اخیرا ظاهرا برخی از رسانه‌ها و مردم به حضور بعضی از چهره‌ها حساس شده اند، آن هم به نظرم به دلیل شیوه استفاده از برخی از هنرمندان است.

مدیر شبکه یک سیما ادامه داد:ما هفته گذشته شورای اندیشه ورزی شبکه یک را تشکیل دادیم، دستورکارمان همین مسئله بود که متوجه شویم حضور هنرمندان در قالب اجرای تلویزیونی از نظر شورای اندیشه ورزی شبکه که افراد صاحب نامی در آن حضور دارند چیست.  

وی با اشاره به نظر مثبت اعضای شورای اندیشه ورزی نسبت به استفاده از هنرمندان در بخش اجرای برنامه های تلویزیونی گفت: تصمیم بر این شد که نباید از چنین ظرفیتی در آنتن محروم شویم و نه سلبریتی ها و نه مردم را محروم کنیم اما به نظرم باید درباره چگونگی استفاده از آن ها در برنامه های تلویزیونی نگاهی متفاوت و راهی تبیین شده داشته باشیم.

مدیر شبکه یک سیما با اشاره به صحبت های مرتضی میرباقری ادامه داد: هیچ کسی حضور سلبریتی ها را در تلویزیون نفی نمی کند، حتی معاون سیما در صحبتی که در ماه رمضان نسبت به یکی از سلبریتی ها داشت، مربوط به یک برنامه خاص بود و جهت گیری صحبت هایشان به روی جمع نبود.  

زین العابدین درباره انتخاب مجریان دو مسابقه تلویزیونی از شبکه یک گفت: هنوز به تصمیم قاطعانه ای برای دو مجری مسابقه نرسیدیم.

پخش «بوی باران» تا مهرماه ادامه خواهد داشت

مدیر شبکه یک درباره پخش سریال تلویزیونی «بوی باران» و مجموعه جایگزین آن گفت: هنوز به دلیل طولانی بودن سریال «بوی باران» به مجموعه جایگزین نرسیده ایم. درواقع این سریال تا مهر ماه روی آنتن شبکه یک سیما خواهد بود.

نظرات

  • وحید ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۷
    0 0
    این چه فیلمیه چرا وقتی میبینید به فیلم تماشاچی داره هرجور که دوست داریدمسیر فیلم طولانی میکنید مردم مگه بازیچه شما هستن

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.