یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

در یک برنامه گفتگو محور؛

گام دوم ایران صدا میزبان محمدرضا باهنر می شود

محمدرضا باهنر

سینماپرس: در برنامه گام دوم با مسئولان تاثیر گذار در روند انقلاب اسلامی گفتگو خواهیم داشت.

به گزارش سینماپرس، مهدی شاملو مدیر ایران صدا و فضای مجازی معاونت صدا به باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون برنامه گام دوم گفت:ایران صدا به عنوان مجموعه فضای مجازی صدا و سیما در حوزه صدای جمهوری اسلامی ایران و رادیو فعالیت های متفاوتی دارد.

وی افزود:یک رسالت آن این است که سرویس های فضای مجازی رادیو را انجام می دهد. همان طور که می دانید اپلیکیشن ایران صدا پخش زنده رادیو و دسترسی آرشیو رادیو ها را به طور متمرکز انجام می دهد و حدود یک سال است که به طور مستقل گروه های محتوایی تشکیل داده و تولید محتوا در فضای مجازی به طور اختصاصی توسط این مجموعه انجام می شود.

مدیر ایران صدا و فضای مجازی معاونت صدا  توضیح داد: در آستانه راه اندازی پایگاه انقلاب یا نام دیگر آن تاریخ شفاهی ایران صدا هستیم که تا هفته دولت افتتاح خواهیم کرد.

شاملو عنوان کرد:برنامه گام دوم جزو پایگاه صدای انقلاب ایران صدا است و در این برنامه قصد داریم با مسئولان تاثیر گذار در روند انقلاب اسلامی گفتگو داشته باشیم و از پیرامون زندگی شخصی، سیاسی همچنین شروع مسئولیت، خاطرات آنها صحبت خواهیم کرد.

وی افزود: در پایان این گفتگو نیز با نگاه اینکه قرار است الگوی پیشرفت جمهوری اسلامی براساس بیانیه گام دوم انقلاب رهبرمعظم انقلاب باشد، سوال کنیم که با توجه به تجربیات خودشان و مسئولیتی که در جمهوری اسلامی داشتند چه آسیبی را در کشور می بینند و چه پیشنهادی برای رسیدن به الگو و اهداف گام دوم دارند.

مدیر ایران صدا توضیح داد: در برنامه دوم محمدرضا باهنر نماینده چندین دوره مجلس شورای اسلامی و دبیر جامعه مهندسین کشور هستیم و با ایشان گفتگو خواهیم داشت. اولین گفتگو ما در برنامه گام دوم با مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران بود و بازخوردهای خوبی را دریافت کردیم چراکه همزمان با سالگرد شهید چمران منتشر شد و صحبت هایی درباره شهید چمران بیان کردند.

گفتنی است ویژه برنامه گام دوم برنامه ای گفت وگو محور است که در هر قسمت میزبان یکی از شخصیت های برجسته کشور با هدف بیان تاریخ شفاهی و زندگی شخصی و سیاسی میهمانان خواهد بود اجرای این برنامه حسن شمشادی تولید شده است و در چند بخش بر روی پایگاه تاریخ شفاهی ایران صدا قرار خواهد گرفت.

گفتگوی محمدرضا باهنر نماینده چندین دوره مجلس شورای اسلامی به زودی در ایران صدا منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.