جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

مهرداد غفارزاده خبر داد؛

سریال تاریخی عاشقانه «آهوی من مارال» در حال نگارش است

مهرداد غفارزاده در نشست خبری فیلم سینمایی«دریا و ماهی پرنده»

سینماپرس: مهرداد غفارزاده جدیدترین فعالیت خود در حوزه نمایش خانگی را تشریح کرد.

به گزارش سینماپرس، مهرداد غفارزاده کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت خود در حوزه نمایش خانگی به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت : این روزها در حال نگارش فیلمنامه‌ اثری در حوزه نمایش خانگی با نام «آهوی من مارال» هستیم که شامل دو قسمت ۱۵ و ۳۰ قسمتی است که در صورت استقبال مخاطب از ۱۵ قسمت ابتدایی تولید ۳۰ قسمت بعدی را آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به قصه این مجموعه بیان کرد: ناصرالدین شاه برای تفریح به شکارگاهش که سمت زادگاهش است، می‌رود و با دختری به نام مارال آشنا می‌شود. در پی این جریان از مباشرهای خود می‌خواهد او را به به کاخش بیاورند اما دختر توسط نامزدش متواری می‌شود و... و.

این کارگردان در خصوص لوکیشن‌های مجموعه «آهوی من مارال» عنوان کرد: لوکیشن‌ها در ایران و ترکیه خواهد بود که در بخش ایران از برخی کاخ‌ها، شهرک سینمایی و لوکیشن‌های شهر تبریز بهره می‌بریم.

غفارزاده درباره بخش نویسندگی اثر بیان کرد: تیم نویسنده شامل سه نفر است که در بخش‌های نگارش ساختار، روایت و شخصیت‌ها و دیالوگ نویسی فیلمنامه فعالیت دارند. یک بخش تحقیقی دوماهه نیز سپری شده و از آنجایی که اولین اثر تاریخی من محسوب می‌شود از کارگردان‌های فعال و صاحب نام این حوزه مشورت و کمک گرفته خواهد شد.

این کارگردان اظهار داشت: فیلمبرداری بخشی از قسمت اول این سریال در ترکیه است که مذاکراتی با عوامل و بازیگران آن انجام شده و از دکورهای آن جا نیز استفاده می‌کنیم.

وی افزود: به محض آماده شدن نگارش چند قسمت ابتدایی و گرفتن مجوزهای مربوط و لازم، تولید آغاز می‌شود و با برنامه ریزی که انجام دادم امیدوارم پس از ساخته شدن پروژه سینمایی مشترک با اروپا و یک کشور دیگر، بتوانم ساخت «آهوی من مارال» را آغاز کنم.

غفارزاده گفت: پیش‌تر بنا بود این سریال در سال گذشته به تولید و ساخت برسد، اما با توجه به ساخت فیلم «ترانه عاشقانه برایم بخوان» به تعویق افتاد.

گفتنی است مهرداد غفارزاده فیلم سینمایی «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» در نوبت اکران دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.