شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

بازیکن سابق فوتبال؛

پژمان جمشیدی به «ستاره‌ها» پیوست‬

پژمان جمشیدی در نشست خبری فیلم سینمایی«سوء تفاهم»

سینماپرس: پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال و بازیگر که این روزها فیلم «ما همه با هم هستیم» را روی پرده سینماها دارد و مشغول بازی در «خوب بد جلف ۲» است، به کمپین خیریه «ستاره ها» پیوست.

به گزارش سینماپرس، تاکنون چهره های هنری و ورزشی بسیاری به کمپین خیریه «ستاره ها» پیوسته اند تا کمک به مردم سیل زده به فراموشی سپرده نشود و تا بهبود کامل اوضاع، همراهی مردم ادامه پیدا کند.
پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و بازیگر حال حاضر سینما و تلویزیون که در حال بازی در فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲» است،   ضمن دعوت از سام درخشانی هم بازی خود در این فیلم جهت کمک به بازسازی مناطق سیل‌زده کشور به کمپین «ستاره ها» پیوست.

پیش از او سپند امیرسلیمانی نیز با پیوستن به این کمپین امیر جعفری را برای حضور در آن دعوت کرده بود.

وبسایت ورزش سه با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپین «ستاره ها» را برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر کلید زده اند که در آن چهره های ورزشی، فرهنگی و هنری شرکت کرده و یک نفر را نیز دعوت می کنند تا این زنجیره برای جمع آوری هرچه بیشتر کمک های مردمی ادامه دار باشد.

امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان، وینفرد شفرد سرمربی سابق استقلال، برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس، کیمیا علیزاده قهرمان تکواندو، خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود رشت، یحیی گل محمدی سرمربی پدیده خراسان، ایمان مبعلی بازیکن فولاد خوزستان، علیرضا منصوریان مربی فوتبال، مجید جلالی سرمربی تیم نساجی مازندران، علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال، حسین وفایی قهرمان اسنوکر ایران، مرتضی پور علی گنجی مدافع تیم ملی، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی، محمد انصاری مدافع پرسپولیس، محسن بنگر کاپیتان سابق تیم پرسپولیس، علی علیپور مهاجم  پرسپولیس، پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال، فرزان عاشورزاده، دارنده مدال طلای تکواندوی جهان، امیر عابدزاده دروازه‌بان ملی پوش ماریتیمو، محمدرضا خانزاده، پیمان اسدیان گوینده اخبار ورزشی شبکه خبر، امیرمهدی‌زاده ستاره کاراته ایران و قهرمان ۳ دوره جهان، آرش افشین مهاجم سابق تیم ملی و استقلال، مهدی امیرآبادی بازیکن پرسابقه استقلال و تیم ملی، مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس و تیم ملی، علی قربانی مهاجم سابق استقلال و بازیکن حال حاضر تیم فوتبال سپاهان، مریم ایراندوست سرمربی تیم بانوان ملوان، سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس، ابراهیم صادقی، بازیکن سابق سایپا و سرمربی حال حاضر این تیم، قاسم حدادی فر بازیکن ذوب آهن، چهره هایی هستند که تاکنون به این کمپین پیوسته اند و هر کدام به نحوی برای بهبود وضعیت سیل زدگان کشور تلاش کرده اند.

در کنار مبالغی که از سوی این چهره ها برای هلال احمر واریز شده برخی از آنها با حرکت هایی چون اهدای پیراهن یا جلیقه ورزشی تنور این کار خیر را گرم کرده اند.

این کمپین از ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز شده و قرار است به مدت ۶ ماه ادامه داشته باشد. همه کمک های نقدی و غیرنقدی ستاره های ورزشی و هنری نیز مستقیما به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد و ورزش سه دخل و تصرفی در آن ندارد.

هموطنانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #۱۱۲*۷۳۷* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کرده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال کنند تا علاوه بر اجر معنوی، نامشان در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.