چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

به کارگردانی سیدجلال اشکذری؛

فیلمبرداری «دختر ایران» به پایان رسید

فیلم دختر ایران

سینماپرس: با رسیدن به روزهای پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «دخترایران» به کارگردانی سیدجلال اشکذری، از اولین تصویر رسمی این فیلم سینمایی رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی تولید پروژه سینمایی «دختر ایران»، اولین تصویر رسمی از این فیلم به نویسندگی و کارگردانی سیدجلال اشکذری و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد و جلیل اشکذری منتشر شد.

این تصویر حال‌ و هوای قدیمی دهه شصت در یزد را نشان می دهد و پیش بینی می شود کوروش تهامی و گلاره عباسی نقش های متفاوتی را ایفا کنند.

آفرین عبیسی، هوشنگ توکلی، علی استادی، بهنوش بختیاری، مهدی قانع، و صاحب حائری دیگر بازیگران اصلی این پروژه هستند. همچنین این فیلم با معرفی دو چهره جدید از بازیگران جوان همراه است که تاکنون همه بازیگران این اثر جلو دوربین رفته‌اند.

عوامل اصلی این فیلم  سینمایی عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مجید گل‌سفیدی، مدیر صدابرداری: طاهر پیشوایی، طراح گریم: مهری‌ شیرازی، طراح صحنه: محسن‌ خدابخشی، طراح لباس: زهرا صمدی، مدیربرنامه‌ریزی و دستیار اول‌ کارگردان: جواد گنجی، مجری‌طرح: مهدی قانع، مدیرتولید: ماشااله‌ محمدیان، مدیر تدارکات: امیر پارسا، منشی‌صحنه: آناهید روستا، عکاس: امیر جلالی، مدیرتبلیغات‌ و مشاور رسانه‌: محمدرضا بهشتی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.