شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

ورود سیاستمداران به عرصه سینما؛

تاسیس کمپانی فیلم و تلویزیون توسط هیلاری کلینتون

هیلاری کلینتون

سینماپرس: هیلاری کلینتون به همراه دخترش چلسی تصمیم دارد یک کمپانی تولید فیلم با تمرکز بر داستان‌هایی درمورد زنان تأسیس کند.

به گزارش سینماپرس، مجله بلومبرگ تأیید کرده است که کلینتون‌ها با استودیوها درباره «خط تولید برنامه‌هایی» با هدف اثرگذاری بر فرهنگ و جامعه حرف زده‌اند. کلینتون این روزها به دور از عالم سیاست است.

آگوست سال گذشته، نامزد ریاست‌جمهوری دموکرات‌ها، اولین زنی شد که قراردادی به عنوان مجری طرح برای فیلم «ساعت زنان»، یک سریال محصول کمپانی استیون اسپیلبرگ امضا کرد.

باراک اوباما نیز اخیراً یک کمپانی تولیدات سینمایی و تلویزیونی به نام هایر گراند با همراهی همسرش تأسیس کرده است. اوباما با نتفلیکس وارد همکاری شده و ماه گذشته برنامه ریزی هفت پروژه ابتدایش را اعلام کرد.

سال ۲۰۱۶ نمایشنامه‌ای درباره هیلاری کلینتون در برادوی با حضور لوری مت‌کلاف در نقش اصلی با شکست روبه‌رو شد. زندگینامه کلینتون با عنوان «چه خبر» با فروش قابل توجه و نقدهای مثبت روبه‌رو شد. این کتاب در سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

چلسی کلینتون به طور مختصر به عنوان خبرنگار ویژه برای شبکه NBC کار کرده است و اخیراً پنج کتاب کودک شامل کتاب پرفروش «او سماجت می‌کند: ۱۳ زن آمریکایی که جهان را تغییر دادند» را نوشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.