سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵

در سه بخش آیینی و سنتی، صحنه‌ای و فضای باز؛

فراخوان سیزدهمین جشنواره سراسری «تئاترهای کوتاه» ارسباران

جشنواره سراسری «تئاترهای کوتاه» ارسباران

سینماپرس: سیزدهمین جشنواره سراسری «تئاترهای کوتاه» ارسباران در مرداد ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فراخوان سیزدهمین جشنواره سراسری «تئاترهای کوتاه» ارسباران منتشر شد. این جشنواره در مرداد ۱۳۹۸ برگزار می‌شود. این جشنواره با محورهای چون ارسباران(قره داغ) در تاریخ، (وقایع، شخصیت های تاریخی و مذهبی، آداب و سنن)، رونق تولید (تولید و اشتغال با کالای ایرانی)، فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ و سنن بومی و محلی، کودکان کار و خیابان و ... در مرداد ماه ۱۳۹۸ در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

ستاد برگزاری این جشنواره همچنین تصمیم به انتخاب موضوع ویژه‌ای با تأکید بر معرفی ارسباران در گذر تاریخ، شخصیت های تاثیرگذار ارسباران در تاریخ، آداب و رسوم ارسباران و ارسباران و دنیای مدرن کرده است.

این جشنواره در سه بخش آیینی و سنتی، صحنه‌ای و فضای باز (خیابانی، کاربردی، محیطی) برگزار می‌شود.

 مهلت دریافت آثار تا ۱ مرداد  ۱۳۹۸ است و نتایج ارزیابی آثار در  ۱۲ مرداد  ماه ۱۳۹۸ اعلام می‌شود.

سیزدهمین جشنواره سراسری «تئاترهای کوتاه» ارسباران ۲۶ الی ۲۹ مرداد ماه ۱۳۹۸ در اهر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با دفتر شهرستان این جشنواره به نشانی آذربایجان شرقی، شهرستان اهر، خیابان رسالت بالاتر از باشگاه کوثر، تپه دیزلیش، مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان اهر، دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران (قره داغ) و تلفن تماس: ۰۹۰۵۹۱۳۹۲۳۸- ۰۴۱۴۴۳۳۰۳۳۲ تماس گیرند.

همچنین دفتر تهران جشنواره درمیدان انقلاب، خیابان آزادی، جنب مترو انقلاب، بن بست قائم مقام، پلاک ۱، طبقه ۳ با شماره تماس  ۶۶۵۶۳۹۷۲-۰۲۱ بر قرار است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.