سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

با پایان فیلمبرداری؛

فیلم کوتاه «رولت» به مرحله تدوین رسید

فیلم کوتاه «رولت»

سینماپرس: فیلمبرداری فیلم کوتاه «رولت» به کارگردانی ابراهیم شفیعی به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری فیلم کوتاه «رولت» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم شفیعی در تهران به پایان رسید. «رولت» نگاه فلسفی به زندگی و چرخه آن در جهان و دوئل عاشقانه در کره خاکی که در قالب بازی رولت روسی گنجانده شده است، دارد.

در خلاصه این فیلم آمده است: «همه چیز در دنیا یک بازی است که گرداننده آن انرژی بزرگی است که از مافوق هدایت می‌شود.»

این فیلم در مدت زمان سه روز در تک لوکیشن داخلی ساخته و روایت شده است.

فیلم کوتاه «رولت» در ۱۴ دقیقه در مرحله تدوین قرار دارد و پس از طی مراحل جلوه‌های ویژه آماده نمایش برای حضور در جشنواره‌های داخلی و بین المللی می‌شود.

ابراهیم شفیعی پیش از این فیلم‌های کوتاهی چون «دوتارمو»، «صدای سکوت»، «صدای خواب»، «خط سفید»، «ساغر»، «روایت راوی» و مستندهای «زندگی و دیگر هیچ»، «فرنگیس» و «پارادیزو» را در رزومه کاری خود دارد.

عوامل فیلم کوتاه «رولت» عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: ابراهیم شفیعی، بازیگران: سهیل محبی، مینا سلیمی، سوها مورحاتمی، فیلمبردار: حامد وقاری، صدابردار: جلال سعادت یار، طراحی و ترکیب صدا: مهراد ابوالقاسمی، مهرداد براتی، تدوین: شاهین سپهری، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: جمال غیاث بیگی، حامد وقاری، طراح صحنه و لباس: بهاره دومیرانی، گریم: فاطمه کریمی، مدیر تولید: حسین فتحی، عکاس: حامد خادمی، موسیقی: اکبر بلالی، روابط عمومی: فرانک قنبری‌

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.