یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

با بهبود وضعیت جسمانی؛

ابراهیم آبادی به زودی مرخص می‌شود

ابراهیم آبادی در تشییع پیکر مرحوم عزیز الله هنرآموز

سینماپرس: همسر ابراهیم آبادی درباره آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان وی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سینماپرس، همسر ابراهیم آبادی بازیگر تئاتر و تلویزیون، درباره آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ایشان مدتی است که از مشکلات ریوی و قلبی رنج می‌برند. پزشکان تشخیص دادند برای بهبود درمان مدتی در بیمارستان بستری باشند.

وی افزود: در چند روزی که همسرم در بیمارستان بستری بود، مشکلات بیمه خیلی اذیتمان کرد که با پیگیری خانه سینما این مسئله برطرف شد. علی دهکردی نیز لطف کرد و در بیمارستان حاضر شد و از همسرم عیادت کرد.

همسر این بازیگر با سابقه تئاتر همچنین عنوان کرد: پزشکان ابراز امیدواری کردند که حال ایشان مساعد است و می تواند ادامه درمان را در منزل انجام دهد. آن طور که به ما گفتند احتمالا تا یکی دو روز آینده از بیمارستان مرخص می شوند.

گفتنی است ابراهیم آبادی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون چند روز قبل به دلیل تنگی نفس و مشکلات ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. آخرین حضور این هنرمند پیشکسوت در عرصه تلویزیون «پادری» ساخته محمد حسین لطیفی است. او پیش‌تر در مجموعه‌هایی چون «مختارنامه»، «آپارتمان شماره ۱۳»، «پاورچین»، «معصومیت ازدست رفته» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.