یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

کارگردان خبر داد؛

اتمام فیلمبرداری «دل‌دار»تا ۱۱رمضان

سریال «دلدار»

سینماپرس: نوید محمودی بیان کرد که فیلمبرداری سریال «دل‌دار» یازدهم رمضان به پایان می‌رسد و بعد از آن هم مسایل فنی تا پایان پخش ادامه خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس، نوید محمودی یکی از کارگردانان سریال «دل‌دار» که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود درباره زمان پایان فیلمبرداری این مجموعه به مهر گفت: طبق برنامه‌ریزی فعلی ۱۱ ماه رمضان مصادف با ۲۶ اردیبهشت زمان پایان فیلمبرداری سریال خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیما جعفری جوزانی تدوین همزمان را برعهده دارد،  سینا قویدل مشغول جلوه‌های ویژه بصری و حسین قورچیان مشغول صداگذاری است و همچنین ساخت موسیقی را ابوالفضل فراز انجام می‌دهند که این مراحل احتمالاً تا اواخر پخش ادامه دارد.

محمودی درباره ادامه تولید سریال عنوان کرد: با پایان فیلمبرداری تا آخر این هفته سکانس‌هایی که گرفته شده‌اند باید دوباره به تدوین برسند و به همین دلیل مراحل نهایی کار ادامه می‌یابد چون کار مناسبتی است و ما تا آخرین روزهایپخش همزمان با کار فنی کارهای تدوین را نیز پیش می‌بریم.

داستان «دل دار» روایت زندگی جوانان امروز است و در خلاصه داستانش آمده است: دیری است که دل‌دار پیامی نفرستاد.

«دل دار» کاری از برادران محمودی است که بازیگرانی از جمله محمدرضا غفاری، سوگل خلیق، الناز حبیبی، حسام محمودی، نیما رییسی، مهران نائل، پیمان مقدمی، سجاد دیرمینا، شادی مختاری و خیام وقار کاشانی، صحرا اسدالهی، وحید آقاپور، مونا کرمی با هنرمندی بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا و کمند امیرسلیمانی و با حضور پریوش نظریه، همایون ارشادی، علیرضا آرا در آن نقش آفرینی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.