دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

دنیای هالیوود

بازیگر هالیوودی ریاست جمهوری ترامپ را بی‌ارزش خواند

دواین جانسون و ترامپ

سینماپرس: بازیگر و کشتی‌گیر آمریکایی به مقایسه ترامپ و هنرپیشه هالیوودی برای ریاست جمهوری پرداخت.

به گزارش سینماپرس به نقل از اسکرین رنت، دیوید باتیستا کشتی‌گیر و بازیگر هالیوود، به مقایسه عجیبی در مورد ترامپ و بازیگر مشهور هالیوود پرداخت.

او معتقد است که دواین جانسون (راک) به مراتب رئیس جمهور بهتری به نسبت دونالد ترامپ است. باتیستا بارها نشان داده از گفتن چیزی که در ذهنش است، کوتاه نمی‌آید.

باتیستا در مورد این اظهارات عنوان کرد منظورش از این حرف این نیست که دواین جانسون یک رئیس جمهور همه چیز تمام خواهد بود، اما در هر صورت بهتر از کسی خواهد که الان در این پست حضور دارد. او حتی در ادامه صحبت‌هایش همبازی پاکستانی خود کمیل نانجیانی در فیلم سینمایی «ستاره» را شایسته تر از ترامپ برای ریاست جمهوری ترامپ می‌داند.

گفتنی است در گذشته شایعه شده بود که دواین جانسون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت خواهد کرد، اما او این موضوع را رد کرد. او در یک برنامه اعلام کرد هیچ چیز غیر ممکن نیست و شاید این موضوع یک روز رنگ واقعیت به خود بگیرد. جانسون پیش از این وعده حضور در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را داده بود، اما پس از مدتی از این کار منصرف شد و گفت: این کار تجربه و زمان زیادی را می‌طلبد.

به نظر می رسد دواین جانسون سابقه و تجربه کار سیاسی ندارد؛ اما توانایی بالایی در متقاعد کردن دیگران برای حمایت و پیروری دارد. او زمانی که به عنوان یک ورزشکار فعالیت می‌کرد، قهرمان مردم شناخته می‌شد و مورد توجه تعداد زیادی از هواداران بود. جانسون با ورودش به دنیای هالیوود این محبوبیت را چندین برابر کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.