یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

عباس غزالی؛

بازیگر سینما و تلویزیون فیلم کوتاه می‌سازد

عباس غزالی

سینماپرس: عباس غزالی از اولین تجربه جدی فیلمسازی و دغدغه خود برای کارگردانی گفت.

به گزارش سینماپرس، عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود در زمینه کارگردانی به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: شب چهاردهم اردیبهشت فیلمبرداری فیلمی کوتاه با نام «خواب عمیق» را آغاز کردیم که نویسندگی و کارگردانی آن برعهده خودم است.

وی افزود: لوکیشن‌های این اثر در تهران است و قصه آن درباره فردی است که در یک شب بی دلیل خوابش نمی‌برد و از خانه بیرون می‌زند و اتفاقاتی در ادامه این جریان برای او رخ می‌دهد ...

این کارگردان عنوان کرد: زمان این فیلم کوتاه شخصیت محور، ده دقیقه و تنها بازیگر آن محمدصادق ملک از بازیگران خوب و درجه یک است.

غزالی در خصوص دیگر عوامل «خواب عمیق» اظهار داشت: فیلمبردار: رضا عبیات، مجری طرح: علی ابراهیمی، صدابردار: مسیح حدپور سراج، طراح صحنه و لباس: زهرا کریمی، مدیر تولید: حسین زهری، دستیار کارگردان: محمد واحدی، عکاس: کیوان فیضی، گروه بدلکاران: علیرضا قره‌خانی.

این بازیگر درباره دغدغه اش نسبت به کارگردانی عنوان کرد: همیشه دغدغه فیلمسازی داشتم. در این سال‌ها کنار تجربه بازی، سعی کردم نیم نگاهی هم به کارگردانی داشته باشم.   پیش از این تجربه ساخت فیلم داشتم که مورد توجه اهالی فن سینما قرار گرفت البته آن را جایی ارائه ندادم، الان سعی کردم حرفه ای‌تر وارد جریان کارگردانی شوم و قطعاً قدم‌های محکم تری بر می‌دارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.