شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

با صدور حکمی از سوی سعید سعدی

مدیر واحد «ارتباطات، آموزش و پژوهش» تئاتر شهر تعیین شد

تئاتر شهر

سینماپرس: مدیر مجموعه تئاترشهر با صدور حکمی امین عظیمی را به عنوان مدیر واحد «ارتباطات، آموزش و پژوهش» این مجموعه منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، سعید اسدی مدیرمجموعه تئاتر شهر با صدورحکمی امین عظیمی را به عنوان مدیر واحد «ارتباطات، آموزش و پژوهش» این مجموعه منصوب کرد. این واحد در قالب ترکیبی از حوزه های «روابط عمومی» و «آموزش و پژوهش» مجموعه تئاتر شهر به فعالیت خود در سال ۹۸ ادامه خواهد داد.

در حکم سعید اسدی آمده است:

«جناب آقای امین عظیمی / با سلام

بنا بر سوابق، تجربیات و توانایی ارزشمند شما در زمینه روابط عمومی و فعالیت رسانه ای و همچنین قابلیت شما در هدایت و نظارت بر فعالیت و فرایندهای آموزشی و پژوهشی مرتبط با حوزه هنرهای نمایشی، بدین وسیله به عنوان «مدیر واحد ارتباطات، آموزشی و پژوهشی» مجموعه تئاتر شهر منصوب می شوید.

امید است که با استعانت از پروردگار یکتا و همکاری مثبت و شایسته با کارکنان گرامی تئاتر شهر در ایجاد تعامل مثبت و سازنده با اصحاب رسانه و همچنین ارتباط موثر و پویا با مخاطبان برای ترغیب بهره مندی بیشتر و با کیفیت تر از آثار نمایشی، تعامل با نهادها جهت طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی و گردآوری و تهیه و اجرای طرح های آموزشی و پژوهشی در مشارکت با سایر واحدهای مجموعه تئاتر شهر کوشا باشید، تا در مسیر ارتقا بخشی به هویت و جایگاه فرهنگی و هنری شاهد پویایی و شکوفایی هرچه بیشتر این مجموعه گرانقدر باشیم.

شرح وظایف و حدود مسئولیت و عملکرد جنابعالی به پیوست این حکم ابلاغ می شود. امیدوارم با کوشش شایسته خود در این جایگاه، در به ثمر رساندن راهبرد، چشم انداز و مأموریت های تعریف شده‌ی جدید برای مجموعه تئاتر شهر پیروز و توانا باشید.

سعید اسدی / مدیر مجموعه تئاتر شهر»

امین عظیمی، پژوهشگر، منتقد و مدرس تئاتر و سینما است. او دانشجوی دکترای تخصصی (PHD) مطالعات تئاتر در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، فارغ التحصیل دوره «روایتگری دیجیتال» (Digital Story Telling) از دانشگاه بیرمنگام و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد سینما و کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران است. عمده فعالیت های او از سال ۱۳۸۹ تاکنون تدریس تئاتر و سینما در دانشگاه های هنر تهران، سوره و دانشکده هنر و معماری بوده و به عنوان یک پژوهشگر، علاوه بر انتشار نقدهای تخصصی تئاتر در نشریات گوناگون همچون فصلنامه تخصصی ادبیات نمایشی «سیمیا»، «سینما و ادبیات»، «نمایش»، «صحنه» و نشریات دیگر، مقالات علمی-پژوهشی گوناگونی در حوزه مطالعات تئاتر و اجرا در نشریات تخصصی دانشگاهی و بین المللی همچون Asian Theatre Journal، Alternatives théâtrales، Theater der zeit و نشریه «بررسی مسائل اجتماعی ایران» به طبع رسانده است.

در سوابق او می توان به عضویت در هیات مدیره انجمن منتقدان و پژوهشگران خانه تئاتر از سال ۱۳۸۳، عضویت در انجمن مدرسان خانه سینما و دو دوره دبیری بخش پژوهش و انتشارات جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، سردبیری روزنامه تئاتر در بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و دبیری کارگروه تخصصی نقد تئاتر در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اشاره کرد. از دیگر فعالیت های او در زمینه نمایشنامه نویسی و کارگردانی تئاتر نیز می توان به اجراهای «اضافه حقوق»، «اکوئوس»، «خواب»، «سه پاس از حیات طیبه نوجوانی نجیب» و تعدادی دیگر اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.