یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳

در اولین روز هفته بزرگ‌داشت تئاتر برگزار شد:

ادیت عکس تئاتر در لایت روم

هفته بزرگ‌داشت تئاتر

سینماپرس: اولین کارگاه تخصصی انجمن عکاسان در هفته بزرگ‌داشت تئاتر، عصر دیروز هفتم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، این ورکشاپ تحت عنوان «ادیت عکس تئاتر در لایت روم» برگزار شد و توسط هادی نوید عکاس پیشکسوت تئاتر و از اعضای هیأت مدیره انجمن عکاسان، با حضور جمعی از خبرنگاران، عکاسان حوزه تئاتر، دانشجویان و علاقمندان برپا شد.

در ابتدای این برنامه هادی نوید در خصوص مزیت‌های عکاسی مدرن گفت: «مشکلات هر روزه حوزه عکاسی با به وجود آمدن و به‌روز شدن نرم افزارهای جدید برطرف شده است.»

این عکاس با تجربه که نزدیک به پنجاه سال تجربه عکاسی دارد در ادامه عنوان کرد: «در گذشته عکاسان به دلیل نداشتن آرشیو مناسب و زیاد بودن مقدار فیلم‌ و نگاتیوها نمی‌توانستند به راحتی عکس‌های مورد نظرشان را پیدا کنند و به همین دلیل موقعیت‌های شغلی‌شان را از دست می‌دادند.»

هادی نوید اشاره کرد که در اواخر دهه هفتاد و با روی کار آمدن دوربین‌های دیجیتال و از طرف دیگر قابلیت ذخیره کردن عکس‌ها در کامپیوتر، این دسته از مشکلات برطرف شده است و دیگر مانند گذشته نیاز به ذخیره کردن نگاتیوها در آلبوم نیست.

وی در ادامه به سؤال حضار در رابطه با عکاسی و استفاده از این نرم‌افزار و مشکلات و معایب به‌وجود آمده برای آن‌ها پاسخ داد.

وی همچنان به سؤال حضار در رابطه با عکاسی و استفاده از این نرم‌افزار و مشکلات و معایب به‌وجود آمده برای آن‌ها پاسخ داد.

و در آخر از طرف انجمن عکاسان از هادی نوید به پاس تجربه و زحمات وی در چند دهه عکاسی، تجلیل شد.

شانزدهمین دوره «هفته بزرگ‌داشت تئاتر»، به دبیری محمودرضا رحیمی و با حمایت مالی بانک گردشگری از هفتم تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.