یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

محمد حسین فرحبخش:

بلیت سینما در ایران مفت است

محمدحسین فرحبخش در نشست خبری فیلم سینمایی«آبنبات چوبی»

سینماپرس: محمد حسین فرحبخش گفت: برخی می گویند یک خانواده کارگری با ۵ سر عائله و درآمد کف جامعه امکان رفتن به سینما با قیمت ۲۰ هزار تومان را ندارد. خب، مطمئن باشید که چنین خانواده ای با قیمت ۱۰ هزار تومان هم به سینما نخواهد رفت و باید راه های دیگری را برای تماشای فیلم ها انتخاب کند.

به گزارش سینماپرس، محمد حسین فرحبخش تهیه کننده سینمای ایران در مورد قیمت بلیت سینما به خبرنگار «سینما فرهنگ» گفت: به نظر من در ایران قیمت بلیت سینما مفت است و ما به عنوان تهیه کننده و حتی صنف نسبت به این قیمت‌ها معترض بودیم و معتقدیم که باید افزایش پیدا کند. اگر میانگین آن را در طول هفته محاسبه کنید چیزی حدود یک تا یک و نیم دلار است در حالی که میانگین قیمت بلیت سینما در دنیا کمتر از ۸ دلار نیست.

برخی می گویند یک خانواده کارگری با ۵ سر عائله و درآمد کف جامعه امکان رفتن به سینما با قیمت ۲۰ هزار تومان را ندارد. خب، مطمئن باشید که چنین خانواده ای با قیمت ۱۰ هزار تومان هم به سینما نخواهد رفت و باید راه های دیگری را برای تماشای فیلم ها انتخاب کند.

فرحبخش ضمن اینکه قیمت واقعی بلیت را حدود ۳۰ هزار تومان تخمین زد، گفت: این حرفها که مردم توان مالی ندارند بی مورد، کلیشه ای و غیر کارشناسی است. من بعد از چهل سال تجربه فعالیت در سینما حاضرم در این مورد به مناظره بنشینم و ثابت کنم که بلیت سینما مفت است و هرچقدر آن را ارزانتر کنیم تعداد کمتری به سینما می روند!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.