جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

این حرکت‌های خزنده نفرت انگیز را محکوم می‌کنم

واکنش محمدرضا سرشار به نامگذاری برخی خیابان‌ها و مراکز فرهنگی به نام‌ افراد غرب‌زده

محمدرضا سرشار

سینماپرس: سرشار نامگذاری خیابان‌ها به نام افراد غرب‌زده را بیانگر استیلای فرهنگ لیبرالی و به حاشیه رانده شدن ارزش‌های انقلابی دانست.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا سرشار در فضای مجازی در واکنش به نامگذاری برخی خیابان‌ها و معابر و مراکز فرهنگی به نام‌های افراد غرب‌زده نوشت:

نامگذاری خیابان‌ها، بوستان‌ها و دیگر معابر و مراکز فرهنگی و غیرفرهنگیِ عمومی شهرها، به نام‌های افراد غرب‌زده، سکولار، فاقد تقیدات اخلاقی، باورهای اسلامی و انقلابی و حتی بعضا دارای پیشینه عنادورزی‌های آشکار با اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، توسط شورای شهرو شهرداری تهران، بیانگر استیلای فرهنگ لیبرالی و به حاشیه رانده شدن ارزش‌های اسلامی و انقلابی بر کشور است.

بعید نیست که از این پس، بسیاری از کودکان، نوجوانان و جوانان امروز و فرداهای ما، با مشاهده نامهایی چون فروغ فرخزاد، سیمین بهبهانی، محمدرضا شجریان، توران میرهادی... بر این اماکن، این افراد را، با آن همه سوابق سوئ فکری و عملی و شخصیتی، الگو و سرمشق خود قرار دهند، و طیف‌هایی از اهالی هنر و قلم نیز به این نتیجه برسند که دوران هنر و ادبیات ارزشی به سر رسیده است و برای مقبولیت یافتن نزد مسئولان مملکتی و جامعه، باید راه ناصواب چنین افرادی را دنبال کنند.

البته از جریان سیاسیای که برای جلب آراء طیف‌هایی خاص، در «انتخابات» های مختلف، حاضر به ائتلاف با هر جریانی با هر پیشینه، تفکر و وابستگی و کمک گرفتن از هر جایی حتی دشمنان آشکار ملت ایران  هست و با اتخاذ این قبیل تصمیم‌ها، عملا دین خود را به این طیف‌ها و جریان‌ها ادا می‌کند، شاید نتوان توقعی غیر از این داشت. اما سکوت و بی اعتنایی جریانها، تشکلها و چهره‌های شاخص فکری، فرهنگی و سیاسی کشور، در قبال چنین نامگذاری‌های شرم آوری، بی شک علاوه بر ایجاد مسئولیت برای آنان در پیشگاه الهی، از سوی مردم متدین انقلابی، شهدا، ایثارگران و خانواده های مکرم آنان نیز بخشیده نخواهد شد و تاریخ، نام این جریانها و افراد را به عنوان خائنان به آرمانهای انقلاب ثبت خواهد کرد.  

بنده به عنوان یکی از خادمان کوچک فرهنگی این کشور، به سهم خود، این حرکت‌های خزنده نفرت انگیز را محکوم می‌کنم؛ و از دست مسئولان بی صلاحیت و فاقد غیرت نسبت به آرمانهای امام و شهدا، به خدا شکایت می کنم.
ولو بلغ ما بلغ!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.