چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

محمد قمی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کرد

حجت‌الاسلام محمد قمی

سینماپرس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی خوزستان، گفت: حضرت امام خمینی (ره) با رشک و غبطه فرمودند: «ای کاش من هم یک پاسدار بودم».

به گزارش سینماپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی خوزستان که در «تالارشهر» اهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز میلاد سیدالشهدا علیه‌السلام و روز پاسدار اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با رشک و غبطه فرمودند: «ای کاش من هم یک پاسدار بودم».

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد قمی با اشاره به اقدام مذبوحانه دولت ایالات متحده آمریکا در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آمریکا حتماً کار را برای خود سخت‌تر کرد و از طرفی حتماً شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فضل خداوند قدرتمندتر خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این مطلب که یکی از وظایفی که حضرت آقا برای سپاه تعیین کردند تبیین معارف انقلاب اسلامی است و تبیین معارف انقلاب اسلامی شرح وظایف سازمان تبلیغات اسلامی نیز محسوب می شود، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی بازوی تبلیغی تمام نهادهای انقلابی است و سپاه پاسداران به‌عنوان یک‌نهاد انقلابی، بیش‌ازپیش از حمایت سازمان تبلیغات اسلامی برخوردار خواهد شد.

وی افزود: نزاع تمدنی به لحظات سرنوشت‌ساز خود نزدیک می‌شود و در این شرایط، هم‌افزایی بین نهادهای انقلابی یک ضرورت است و طلبه‌های مبلغ، طلبه‌های جهادی و تمام عناصرمجاهد حاضر در میدان پیش برد انقلاب، بیش‌ازپیش از حمایت سازمان تبلیغات اسلامی بهره‌مند خواهند شد و ما مُصر و مصمم به هم‌افزایی دستگاه‌های انقلابی هستیم و برای دستیابی به این مهم هم از خانواده تبلیغات اسلامی آغاز خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی در این مراسم با اشاره به این موضوع که دوران مدیریت حجت‌الاسلام بلک پر از زحمات مفید و مثمر ثمر بوده است، بیان کرد: باید نیروهای جوان و پرانگیزه را به میدان تزریق و در کنار آن تجربیات و اندوخته‌ها را نیز حفظ و تجربه و نیروی جوانی را با یکدیگر همسو و هم‌افزا کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان سخنان خود یادآور شد: ان شاء الله آنچه مورد رضایت امام عصر (عج) و آنچه مدنظر مقام معظم رهبری به‌واسطه عنایت و حساسیتی که ایشان نسبت به خوزستان دارند توسط نیروهای فرهنگی انقلابی در سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه امام علی (ع) رقم خورد.

گفتنی است در این مراسم، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خوزستان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام بلک مدیر کل سابق این اداره کل تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.