شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲

انوش معظمی:

میزبانی پردیس تئاتر تهران از نمایش کودکانه «گربه‌ای در قصر ملکه»

انوش معظمی

سینماپرس: انوش معظمی، بازیگر و کارگردان تئاتر گفت: به تازگی تمرین نمایشی کودکانه با عنوان «گربه‌ای در قصر ملکه» را آغاز کردیم و به زودی در پردیس تئاتر تهران نمایش اجرا می‌شود.

به گزارش سینماپرس، انوش معظمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که به واسطه نقش حرمله در سریال مختارنامه شهرت زیادی پیدا کرد، در گفت‌وگو با فارس از تمرینات گروهش برای آغاز یک نمایش بزرگ با فضای کودکانه خبر داد.

وی در این باره توضیح داد: «گربه‌ای در قصر ملکه» نوشته و کارگردانی خودم است، فضای کودکانه و شادی با پروداکشن بزرگ دارد که در پردیس تئاتر تهران به صحنه خواهد رفت.

معظمی با اشاره به حضور ۱۲ تا ۱۵ شخصیت روی صحنه این نمایش گفت: کار دشوار و سنگین بود به همین دلیل خانم پروانه بهرامی تهیه‌کنندگی ما را برعهده گرفتند.

این مدرس آموزشگاه بازیگری اظهار داشت: نزدیک به یک ماه در پردیس تئاتر تهران اجرا خواهیم داشت، امکان دارد پس از آن در تالار هنر یا سایر سالن‌ها هم اجرا برویم، برای این کار تصمیم داریم یک سال اجرا را سرپا نگه داریم چرا که کار سنگین و دشواری است.

وی در ادامه افزود: تمرینات کار هم اکنون ادامه دارد و به زودی اجرا در پردیس تئاتر تهران آغاز می‌شود.

معظمی همچنین از تمرین نمایش بزرگسالی با عنوان «افسانه شجاع دل» خبر داد و گفت: این کار نیز بعد از ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.