جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

مهدی فرجی:

نمی‌توان روی مدیران صداوسیما کار روانی انجام داد

مهدی فرجی

سینماپرس: تهیه‌کننده سریال نوروزی «نون.خ» بیان کرد: هرگز برای تبلیغ سریال «نون. خ» خدای نکرده به تخریب دیگر سریال‌ها فکر نکردیم

به گزارش سینماپرس، مهدی فرجی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان مطلب بالا و ابراز تاسف درباره سیل‌های اخیر و اظهار همدردی با خانواده‌های داغدار و آسیب دیده، درباره انتشار بعضی نظرسنجی‌های مربوط به سریال‌های نوروزی گفت: نظر سنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما از دقیق‌ترین نظر سنجی‌های کشور است که تاکنون درباره سریال‌های نوروزی آماری منتشر نکرده است؛ پس منتظر می‌مانیم تا نتیجه این نظرسنجی در هفته آتی از سوی مسؤولان مرکز پژوهش‌ها اعلام شود.

او ادامه داد: مدیران صداوسیما هوشمندتر از آن هستند که تحت تاثیر فضا سازی رسانه‌ای قرار بگیرند؛ به عبارت دیگر نمی‌توان روی آن‌ها کار روانی انجام داد.

تهیه کننده سریال «نون. خ» بیان کرد: همه گروه‌ها در همه شبکه‌ها برای رضایت مخاطبان سیما در نوروز تلاش کردند و هر یک موفق شدند بخشی از سلیقه‌ها را جذب کنند.

فرجی در پایان گفت: سیما سال موفقی را پشت سر گذاشت و با برنامه‌هایی مثل «خندوانه»، «عصر جدید»، جنگ‌های شبانه، فیلم‌های سینمایی، مسابقات فوتبال و سریال‌های شبانه توانست لحظات مفرحی را برای مردم فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.