دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

معرفی ۶ نامزد «رویداد شاخص هنر انقلاب»

هفته هنر انقلاب

سینماپرس: دبیرهنری پنجمین جشن هنر انقلاب اسلامی، شش نامزد «رویداد شاخص هنر انقلاب» را معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس، مجد الدین معلمی دبیر هنری پنجمین جشن هفته هنر انقلاب اسلامی؛ نامزدهای مهم‌ترین رویداد هنر انقلاب در سال ۹۷ را معرفی کرد.

بر اساس این خبر نمایندگان «رویداد شاخص هنر انقلاب» به ترتیب زیراعلام شدند:

«خانه طراحان انقلاب اسلامی» به منظور طراحی و نصب آثار انقلابی به فراخور اتفاقات روز در میدان ولی عصر(عج) یکی از گزینه‌های کسب عنوان مهم‌ترین رویداد هفته هنر انقلاب است.

«علی حیاتی» به منظور راه اندازی هیئت هنر، جریان سازی و پرداخت نوآورانه در طراحی آثار تجسمی هیات مذهبی، مدیریت هیئت دانشگاه هنر که در جریان سازی و ترویج هنری عزاداری امام حسین(ع) نقش موثری داشته است و راه اندازی نشان موکب در زمینه طراحی کتیبه‌های مذهبی به عنوان یکی از نامزدهای دریافت این عنوان مطرح است.

«مجید شاه حسینی» به دلیل تولید مجموعه تلویزیونی «دوران»، مقایسه ۱۰ انقلاب بزرگ تاریخی و بررسی تفاوت‌های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی به عنوان نامزد این بخش معرفی شده است.

همچنین «ایمان گودرزی» به منظور ساخت مجموعه منافقین «به نام خلق» و شفاف سازی در تاریخ انقلاب، «شهاب مرادی» به منظور تمرین آزاد اندیشی، فعالیت رسانه‌ای در زمینه سبک زندگی اسلامی و «محسن مقصودی» به دلیل تهیه کنندگی مجموعه «ثریا» که به موضوعات متنوع اقتصاد مقاومتی، سیاسی و فرهنگی روز می‌پردازد، به عنوان گزینه‌های مهم ترین رویداد هنر انقلاب در سال ۹۷  معرفی شده‌اند. 

جشن هفته هنر انقلاب که با شعار«هنر متعهد به حقیقت» و به همت حوزه هنری برگزار می‌شود، به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی در تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه ۹۸ آغاز شده و در طول یک هفته ضمن مرور مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با هنر انقلاب و هنرمندان انقلابی و معرفی چهره سال هنر انقلاب، با نمایش فیلم‌ها، اجرای تئاترها، برگزاری کنسرت و نمایشگاه‌های تجسمی و... تا تاریخ ۲۷ فروردین ادامه می‌یابد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.