یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

«پنج + ۹۷» در تعطیلات نوروز

برنامه «پنج + ۹۷»

سینماپرس: «پنج + ۹۷» عنوان برنامه تولیدی از گروه سیاسی شبکه پنج سیماست که در ایام تعطیلات نوروزی ساعت ۱۵ روی آنتن می رود.

به گزارش سینماپرس؛ مصطفی مژدهی فر تهیه کننده این برنامه در توضیح بیشتر گفت: در سال ۱۳۹۷  مثل هر سال اتفاقات خوب و بد زیادی داشتیم. شاید بسیاری از مردم وقتی میخواهند  مروری به سال داشته باشند بیشتر حوادث منفی را به خاطر بیاورند. اما برنامه «پنج + ۹۷» تلاش دارد نکات مثبت سال را شناسایی کند و به عنوان هدیه نوروزی تقدیم مردم کند.

مژدهی فر ادامه داد: گروه سیاسی شبکه پنج تلاش کرد، در یک برنامه نوروزی و نگاه روایی که از زبان یک جوان ایرانی بیان می شود ده اتفاق خوب سال ۹۷ را بررسی و تحلیل کند.
در انتخاب این حوادث نقش جوان ها به عنوان محور پیشرفت مد نظر ما بوده است

 او یاد آور شد : برخی موضوعات این برنامه از جمله  موفقیت های حوزه انرژی نفت و گاز‏ ، موفقیت های نظامی‏ ، روبوکاپ، واقعه اربعین و راهپیمایی ۲۲ بهمن ، دادگاه های مبارزه با فساد، موفقیت های گردشگری ‌‏، اتفاق های خوب امام جمعه های کشور و همچنین باروری ابرها را انتخاب شده است.

بنا بر این گزارش،  برنامه «پنج + ۹۷» به تهیه کنندگی مصطفی مژدهی فر و ‏ نویسندگی احمد یوسفی مقدم در ۱۰ قسمت ۲۰ دقیقه ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ تهیه و تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.