یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

اعلام اسامی داوران بخش «در مسیر تجربه» جشنواره فیلم ۱۰۰

داوران بخش «در مسیر تجربه» دوازدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰

سینماپرس: سیدمحمدرضا خردمندان، امیر مهران و احسان کاوه به عنوان داوران بخش «در مسیر تجربه» دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰‌ معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس؛ اسامی داوران بخش در مسیر تجربه به این ترتیب معرفی شدند:

سیدمحمدرضا خردمندان، امیر مهران و احسان کاوه

بر پایه این خبر؛ سیدمحمدرضا خردمندان متولد ۱۳۶۲ در شیراز و فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه صداوسیما است که نویسندگی و کارگردانی چند فیلم داستانی را در کارنامه خود دارد. وی در طول یک دهه فیلمسازی و کارهنری بیش از ۳۰ عنوان جایزه ملی را در چهار حوزه «داستان نویسی»، «کارگردانی مستند»، «کارگردانی داستانی» و «کارگردانی انیمیشن» از جشنواره های فیلم کوتاه تهران، شهر، ۱۰۰، رویش، رشد و … کسب کرده است.

امیر مهران دانش‌آموخته‌ی کارگردانی انیمیشن از دانشکده‌ی صداوسیما و عضو آسیفای ایران است. وی همچنین، عضو کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران و انجمن صنفی طراحان گرافیک متحرک ایران است و در بیش از ۱۰۰ جشنواره‌ی داخلی و خارجی حضور و ۳۷ جایزه در یافت کرده است. ساخت بیش از ۳۰ تیزر تبلیغاتی، ۲۰ انیمیشن، عنوان بندی ۹ فیلم، طراحی و اجرای جلوه‌های تصویری ۷ فیلم‌ سینمایی از جمله آثار وی است. مهران همچنین، عضویت در دهها هیات داوری و تدریس درکارگاه های آموزشی را بر عهده داشته است.

احسان کاوه؛ کارشناسی سینما از دانشگاه صدا و سیما و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران دارد. وی، مدیر پخش پرس تی وی ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۶، مدیر تولید آی فیلم ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳، مدیر شبکه کیو فور تی (Q4T) از ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۴، مدیر شبکه تهران ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵ و از سال ۹۵ مدیریت مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری را بر عهده دارد. تهیه‌کنندگی و کارگردانی آثار مختلف در حوزه رسانه و تلویزیون نیز از جمله فعالیت‌های وی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.