جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

انعکاس جشنواره تئاتر فجر در شبکه‌های سیما

انعکاس جشنواره تئاتر فجر در شبکه‌های مختلف صدا و سیما

سینماپرس: شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اخبار و فعالیت‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را در قالب برنامه‌های زنده و تولیدی منعکس می‌کنند.

به گزارش سینماپرس، با برگزاری جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی انعکاس اخبار و اطلاعات و پوشش دادن فعالیت های این دوره از جشنواره را آغاز کرده اند.

در ایام سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، شبکه خبر و واحد مرکزی خبر به صورت زنده از مجموعه تئاتر شهر بخش های مختلف این رویداد تئاتری را پوشش می دهند. همچنین شبکه های دو، چهار، پنج و آموزش سیما نیز در قالب برنامه‌های تولیدی به انعکاس فعالیت‌های سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر می پردازند.

برنامه های «عصر من» شبکه رادیویی جوان، «تماشاخانه فجر» شبکه رادیویی فرهنگ و «پرده آخر» شبکه رادیویی گفتگوی صدای جمهوری اسلامی ایران نیز به صورت زنده در ایام برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صورت زنده از مجموعه تئاتر شهر، اخبار و اطلاعات این رویداد را تحت پوشش خود قرار می دهند.

همچنین دیگر شبکه های رادیویی نظیر رادیو نمایش، رادیو تهران و رادیو اقتصاد نیز در قالب برنامه های زنده و تولیدی جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر را همراهی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.