چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

داوران یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران معرفی شدند/ آغاز قضاوت آثار

داوران یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران

سینماپرس: اسامی هیات داوران بخش مسابقه ایران یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، در بخش مسابقه ایران یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران ۹۸ اثر کوتاه و یک فیلم بلند از سوی حامد جعفری، روانبخش صادقی، فرخ یکدانه، سعادت رحیم‌زاده و امیر مهران داوری خواهند شد.

این داوری از ۲۴ بهمن شروع شده و تا ۲۸ بهمن ادامه خواهد داشت.

حامد جعفری تهیه‌کننده سینما و انیمیشن، رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری هفت‌سنگ و گروه هنر پویا است. او تهیه‌کنندگی آثاری همچون «شاهزاده روم» و «فیلشاه» را برعهده داشته‌ است.

روانبخش صادقی نیز که به عنوان کارگردان، نویسنده، تهیه کننده انیمیشن شناخته می‌شود سابقه حضور در هیات مدیره و شورای مرکزی انجمن صنفی فیلم‌سازان انیمیشن ایران را دارد. وی مدیرعامل و رییس هیات مدیره انجمن سینمایی فیلم‌سازان انیمیشن ایران-آسیفا (تا ۱۳۹۷) و مدرس انیمیشن در دانشگاه صداوسیماست.

فرخ یکدانه کارشناس ارشد پویانمایی به عنوان کارگردان و نویسنده آثار انیمیشن مشغول فعالیت است. وی مدرس دانشگاه هنر، دانشکده صدا و سیما و دانشگاه تهران است. وی علاوه بر دریافت جوایز متعدد ساخت بیش از ۷۰ تیزر تبلیغاتی را نیز در کارنامه دارد.

سعادت رحیمزاده کارشناس ارشد کارگردانی انیمیشن، مدرس دانشگاه و عضو رسمی انجمن آسیفای ایران و آسیفای بین‌الملل است. رحیم‌زاده علاوه برپایی ورک‌شاپهای تخصصی با تکنیک ویژه، چندین جایزه بینالمللی از نمایشگاه‌های هنری برای آثار تجسمی خود نیز کسب کرده است.

امیر مهران نیز دانش‌آموخته‌ کارگردانی پویانمایی و عضو آسیفای ایران است. این هنرمند سابقه حضور در بیش از ۱۰۰ جشنواره‌ داخلی و بین‌المللی و دریافت ۳۶ جایزه را در کارنامه دارد. وی علاوه بر ساخت بیش از ۱۰ عنوان فیلم و پویانمایی، ساخت بیش از ۳۰ تیزر تبلیغاتی را نیز در سابقه کاری خود دارد.

بر اساس این گزارش در دور نخست هیات انتخاب یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، ۵۸۳ فیلم رسیده به بخش مسابقه ایران و ۱۰۰۴ فیلم رسیده به بخش مسابقه بین‌الملل را بازبینی کرد که ۹۹ اثر به بخش مسابقه ایران راه یافت که حال از سوی داوران بخش مسابقه ایران جشنواره داوری می‌شوند.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.