شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

پوشش راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در رادیو پیام

راهپیمایی ۲۲ بهمن

سینماپرس: شبکه های رادیویی پیام و آوا برای نخستین بار با تدارک ویژه برنامه هایی به صورت زنده به پوشش خبری مراسم بزرگداشت روز ۲۲ بهمن می پردازند.

به گزارش سینماپرس، شبکه رادیویی پیام و آوا برای اولین بار با تهیه وتدارک دو ویژه برنامه «پیام انقلاب» و«آوای انقلاب» در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن بصورت زنده همراه ملت همیشه در صحنه خواهدبود.

ویژه برنامه پیام انقلاب به تهیه‌کنندگی علیرضا محمدی‌نیا با اجرای فاطمه عباسی به صورت زنده از شبکه رادیویی پیام به روی آنتن می‌رود. در این ویژه برنامه علاوه بر تامین مطالب مرتبط، اخبار و حضور پرشکوه مردم و مسئولان در اقصی نقاط ایران اسلامی به صورت زنده و لحظه‌ای اطلاع رسانی خواهدشد.

از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه ارتباط زنده با ۸ ایستگاه رادیویی مستقر در مسیر راهپیمایی در خیابان آزادی، ارتباط زنده با مراکز استان‌ها و گزارشگران حاضر در صحنه با انعکاس حضور گسترده ملت بزرگ ایران در سراسر کشور اسلامی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن می‌پردازد.

ویژه برنامه «آوای انقلاب» نیز همزمان با آغاز مراسم راهپیمایی در سراسر کشور بصورت زنده از رادیو آوا با محوریت موسیقی انقلابی و ملی به تهیه کنندگی مسعودنجات و اجرای محمدمطلب است. این برنامه با حضور کارشناسان موسیقی و میهمانان که از آهنگسازان و خوانندگان سرودهای ملی میهنی اجرا می‌شود. 

در این ویژه برنامه ضمن پخش موسیقی انقلابی و ملی در رابطه با تهیه و ساخت این سبک موسیقی با کارشناسان و میهمانان برنامه از جمله محمدعلی گلریز، قاسم افشار ، حمیدخندان، علی تفرشی، حجت اشرف زاده، علی ملک لو، علی نفری، مازیار عصری، حامد محضرنیا، وحید اختری، سعید خوانساری، فریبرز غفاری، علیرضا وکیلی منش و غلامرضا صنعتگر بصورت تلفنی گفت‌وگو می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.