پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

انتخاب بهترین عکس‌های مردمی از مراسم ۲۲ بهمن

شهرام ملازاده

سینماپرس: در آستانه برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، شبکه رادیویی پیام اقدام به برگزاری مسابقه «چهل عکس، چهل قاب، چهل خاطره» می‌کند.

به گزارش سینماپرس؛ شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا در بازدید از بخش های مختلف و همچنین استودیوهای این دو شبکه رادیویی به یک خبرگزاری  گفت: با توجه به رویکرد جدید رادیو پیام در امر اطلاع‌رسانی برنامه هایی را در نظر گرفته ایم که از جمله آن‌ها یک مسابقه است.  

وی ادامه داد: به دلیل برقراری ارتباط زنده از رادیو پیام برای اولین بار در مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن و انعکاس حضور پرشکوه ملت بزرگ ایران در سراسر کشور مسابقه‌ای با عنوان «چهل عکس، چهل قاب، چهل خاطره» برای شنوندگان تدارک دیده شده است، هموطنان در سراسر کشور می‌توانند با تهیه عکس از حضور باشکوه مردم در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و ارسال تصاویر به شبکه رادیویی پیام در این مسابقه شرکت کنند.

شنوندگان می توانند برای شرکت در مسابقه «چهل عکس، چهل قاب، چهل خاطره» از زمان شروع مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تا ساعت ۲۲ همانروز از طریق سایت رادیو پیام به نشانی www.radiopayam.ir آثارشان را ارسال کنند.

مخاطبان باید با انتخاب بخش صبحگاهی از طریق دیوار مخاطبان در این سایت عکس‌های خود را ارسال کنند.

به چهل عکس برتر ارسالی، جایزه ای از سوی شبکه رادیویی پیام اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.