چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴

اعلام مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره رادیو

شهرام ملازاده

سینماپرس: طبق اعلام رییس کمیته داوری جشنواره رادیو، برنامه سازان تا نیمه بهمن ماه فرصت دارند تا آثار خود را جهت شرکت در دو بخش داخلی و بین الملل به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

به گزارش سینماپرس، شهرام ملازاده رییس کمیته داوری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو اعلام کرد: برنامه ‌سازان رادیو می‌توانند تا ۱۵ بهمن آثار خود را در قالب های مستند، فیچر، نمایش، برنامه‌های کوتاه و آثار خلاقانه به دبیرخانه جشنواره رادیو ارسال کنند.

وی با بیان اینکه تا امروز ۱۰ جلسه اندیشه ورزی درباره‌ نحوه‌ داوری برنامه‌ ها برگزار شده تصریح کرد: تا کنون ۴۱۴ عنوان برنامه از شبکه‌های مختلف رادیویی و مراکز استان ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و مورد داوری قرار گرفته که از این تعداد ۴۰ اثر به مرحله داوری نهایی راه یافته است.

رییس کمیته داوری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو در ادامه گفت: ۴۰ داور که از میان نخبگان و کارشناسان رادیو انتخاب شده اند بر اساس شاخص ‌های تعیین شده برنامه‌های ارسالی به جشنواره را ارزیابی کرده اند. هر برنامه توسط ۳ داور ارزیابی شده است و در کل ۸۰۸ ساعت معادل ۳۳ روز از برنامه‌های کنداکتور شبکه‌ها در تابستان و پاییز ۹۷ ارزیابی شده است.

ملازاده در پایان با بیان اینکه با پایان یافتن مهلت دریافت آثار در بخش‌های آزاد و بین الملل مرحله دوم داوری آثار آغاز خواهد شد، بیان کرد: اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی در بخش مستمر و ویژه به زودی اعلام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.