دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

ایفای نقش «حسین محجوب» در سریال «الف ویژه»

حسین محجوب

سینماپرس: ضبط سریال ماه رمضانی «الف ویژه» به کارگردانی کمال تبریزی در حالی آغاز شد که ایفای نقش «سعدی شیرازی» به «حسین محجوب» واگذار شده است.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال «الف ویژه» به کارگردانی کمال تبریزی آغاز شده است و بخشی از متن‌های این سریال بازنویسی شده است.

حسین محجوب بازیگر نقش اصلی این سریال است که در نقش «سعدی» شاعر برجسته قرن هفتم هجری به ایفای نقش پرداخته است و این احتمال وجود دارد تا نام این سریال تغییر کند. این بازیگر تا به حال در سریال‌های صاحبدلان، در مسیر زاینده رود، سرزمین مادری، کوچک جنگلی، سلطان و شبان، سربداران و ... بازی کرده است.

لوکیشن اصلی، قصری مربوط به زمان امیرنصر سامانی در قرن ۴ هجری است که در باغی حوالی کرج ساخته شده است و تمامی لوکیشن‌ها در تهران و اطراف تهران هستند. «الف ویژه» سه بازیگر اصلی دارد که هر سه مرد هستند و با اینکه مرد محور نیست، ‌ اما سوژه کار طوری است که ایجاب می‌کند کاراکترهای اصلی مرد باشند. این سریال زائیده تخیل نویسنده است و در زمان حال اتفاق می‌افتد، ‌ اما سوژه بک گراندی در تاریخ دارد که مخاطب را با فلش بکی به گذری تاریخی می‌برد. ژانر سریال نیز کمدی است. این سریال قرار بود به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه کنندگی زینب تقوایی تولید شود اما بنا به دلایلی به گروه دیگری واگذار شد.

«الف ویژه» به نویسندگی حامد افضلی سریالی ۲۶ قسمتی است که قرار است رمضان ۹۸ پخش شود.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.