یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

فراخوان پنجمین «جام موسیقی ایران» منتشر شد

پنجمین جام موسیقی ایران

سینماپرس: پس از برگزاری چهارمین جام موسیقی ایران در شهریور ۱۳۹۶، کادر اجرایی مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران از برگزاری پنجمین دوره‌ی این جام در اسفندماه ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش سینماپرس؛ چهارمین جام موسیقی ایران که با داوری استاد مجیددرخشانی، سعید قربانی، مهرزاد اعظمی کیا، علیرضا عارف مهر و پژمان اختیاری به مدت چهار شب در سالن هزار نفری کوثر اصفهان برگزار شده بود، این بار همزمان با جشنواره موسیقی فجر به تهران می‌آید.

پدرام بهاآبادی، بنیانگذار و مدیر مسابقات اعلام کرد: پس از تعاملات صورت گرفته با مسئولین حوزه هنری به این توافق رسیدیم که پنجمین جام موسیقی ایران در سالن ۸۰۰ نفری اندیشه حوزه هنری برگزار شود تا برای اولین بار این مسابقات در تهران برگزار شود.

براساس قوانین مسابقات، در بخش گروهی، تمامی سبک‌های موسیقی و در بخش فردی، تنها خوانندگان در سبک‌های پاپ و تلفیقی می‌توانند شرکت کنند. خاطر نشان می‌شود برای شرکت در این مسابقات هیج هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

فراخوان پنجمین جام موسیقی ایران از روز ۶ بهمن ۱۳۹۷ در پایگاه‌های خبری کشور منتشر شده است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.iranmusictalent.ir از شرایط ثبت نام و جوایز این دوره مطلع شوند.

این مسابقات در چهار شب در تاریخ‌های ۱۳، ۱۴، ۱۸ و ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.