دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

آرزوی اجرای موسیقی انقلابی توسط ارکسترهای دولتی

محمد گلریز

سینماپرس: خواننده موسیقی انقلاب در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی، از دعوت وزارت ارشاد برای اجرای یک برنامه‌ویژه و مسکوت ماندن آن خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمد گلریز خواننده موسیقی انقلاب با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود بیان کرد: بعد از برگزاری ویژه‌برنامه‌ای که در تجلیل از نوازندگان و هنرمندان ارکستر سمفونیک تهران در دوران دفاع مقدس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد میزبان علاقه‌مندان موسیقی بود، انتقادات تندی را نسبت به بی‌توجهی دست‌اندرکاران دولتی در حوزه موسیقی انقلاب مطرح کردم که بازتاب زیادی هم در رسانه‌ها داشت.

این خواننده گفت: اتفاقا در همان شب بود که برخی از دوستان وزارت ارشاد به من اعلام کردند که حتما از این پس حمایت‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد که یکی از آن‌ها اجرای یک کنسرت ویژه با همراهی یکی از ارکسترهای دولتی برای روایت دوباره آثار منتخب انقلابی در ایام برگزاری جشنواره موسیقی فجر بود که تا کنون هنوز با من در این زمینه تماسی گرفته نشده و فکر هم می‌کنم ماجرا به فراموشی سپرده شده است. اما امیدوارم در این روزهای باقی مانده تا برگزاری جشنواره موسیقی فجر شاهد یک برنامه ویژه درباره موضوع انقلاب باشیم.

وی افزود: بنده به‌عنوان یک هنرمند نهایت تلاش خودم را تا به امروز انجام داده‌ام و فکر می‌کنم آن قدر در اینجا و آنجا به دوستان انتقاداتم را مطرح کرده‌ام که بیان دوباره آن کاری تکراری و بیهوده است. فکر می‌کنم دیگر گوش کسی به این موضوع بدهکار نیست و ما فقط باید حرف بزنیم و حرف بزنیم و انتظار هیچ کاری هم نداشته باشیم.

گلریز در پایان تأکید کرد: امیدوارم این بار شرایط به گونه‌ای فراهم شود که ارکسترهای دولتی در یکی از معدود دفعات ممکن، آثاری را با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی اجرا کند.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.