یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

برنامه های روز دوم نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی

جشنواره تئاتر اکبر رادی

سینماپرس: شروع اجراهای بخش رقابتی مسابقه نمایشنامه‌خوانی و مسابقه مونولوگ و آغاز بخش سمینار و مسابقه مقالات رادی شناسی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی از جمله برنامه‌های ۱۶ دی ماه روز دوم جشنواره هستند.

به گزارش سینماپرس، در بخش مسابقه مونولوگ و از ساعت ۱۵ در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، مونولوگ «چهلمین امید؟ یا بیست و هشتمین زن؟» با نویسندگی طراحی و کارگردانی سیدصائب میر با مدت زمان ۴۰ دقیقه اجرا می شود. همچنین در بخش مسابقه نمایشنامه خوانی جشنواره نیز از ساعت ۱۸ در تالار مشاهیر ایران مجموعه تئاترشهر نمایشنامه خوانی «از پشت شیشه ها» به کارگردانی رضا تفکری با مدت زمان ۵۵ دقیقه برگزار می شود.

بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره حضور علاقه‌مندان در برنامه نمایشنامه خوانی جشنواره رایگان بوده و متقاضیان می بایست با مراجعه به سایت تیوال نسبت به رزرو رایگان صندلی برای برنامه های نمایشنامه خوانی اقدام کنند.

سمینار و مسابقه مقالات رادی شناسی جشنواره نیز از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۶ دی ماه به مدت ۵ ساعت با ارایه ۲ مقاله برگزیده جشنواره و همچنین سخنرانی محمد چرمشیر، بهروز محمودی بختیاری و رامتین شهبازی در محل تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر تهران در حال برگزاری است.

نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی و توسط بنیاد اکبر رادی از ۱۴ تا ۲۲ دی ماه در مجموعه ایرانشهر، خانه هنرمندان، نگارخانه آریا، مرکز هنرپژوهی نقش جهان و تئاتر شهر تهران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.