سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

جشنواره «نورنگار» چهارشنبه به ایستگاه آخر می‌رسد

جشنواره عکس نورنگار

سینماپرس: اختتامیه دوره پنجم جشنواره عکس «نورنگار» که با رقابت ۶۰ تک عکس و هفت مجموعه عکس در مرحله نهایی همراه بود، در روز چهارشنبه هفته جاری در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، پنجمین جشنواره عکس نورنگار به دبیری مسعود افشانی کار خود را از مرداد ماه سالجاری با انتشار فراخوان آغاز کرد و ارسال آثار به این جشنواره تا آذر ماه ادامه داشت.

سپس با دریافت ۲۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره کار داوری توسط اساتید شناخته شده عرصه عکاسی از جمله افشین شاهرودی، مسعود زنده روح کرمانی، نادر داودی، صادق میری و سعید محمودی ازناوه آغاز شد و در دی ماه به پایان رسید.

طی مرحله داوری ۶۰ تک عکس و هفت مجموعه عکس به بخش مسابقه راه یافتند که برگزیدگان از بین صاحبان این آثار خواهد بود. همچنین تمامی این آثار در کتاب دوره پنجم نیز به چاپ رسیده است.

مراسم اختتامیه چهارشنبه ۱۲ دی ساعت ۱۴ در فرهنگستان هنر برگزار می شود و سپس نمایشگاه آثار برگزیده نیز در گالری خیال شرقی موسسه فرهنگی هنری صبا افتتاح خواهد شد.

فرهنگستان هنر در خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر، شماره ۱۲۵ واقع شده و شرکت عموم علاقمندان در این مراسم آزاد است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.