دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

«برگ جان» در جشنواره‌های «چشم سوم» هندوستان، «داکا» بنگلادش و «صوفیا منار» بلغارستان

فیلم سینمایی «برگ جان»

سینماپرس: فیلم سینمایی «برگ جان» به کارگردانی ابراهیم مختاری در هفدهمین دوره جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های آسیایی «چشم سوم» بمبئی در کشور هندوستان به نمایش در آمد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «برگ جان» Leaf of Life به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابراهیم مختاری در آخرین حضور بین‌المللی خود؛ در هفدهمین دوره جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های آسیایی «چشم سوم» بمبئی در کشور هندوستان به نمایش درآمد؛ این جشنواره‌، با حضور آثاری از کارگردانان کشورهای مختلف آسیایی در چندین بخش رقابتی فیلم‌های بلند اول و دوم و مسابقه فیلم‌های کوتاه در روزهای ۲۲ تا ۲۹ آذر ماه امسال (۱۳ تا۲۰ دسامبر ۲۰۱۸) در شهر بمبئی در کشور هندوستان برگزار شد.

«برگ جان» در ادامه حضورهای بین‌المللی خود؛ در بخش «فیلم‌های معنوی» در هفدهمین دوره جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «داکا» در کشور بنگلادش روی پرده خواهد رفت. این جشنواره در بخش‌های مختلف از جمله؛ فیلم‌های بلند سینمایی، کوتاه، مستند و بخش «سینمای جهان» در روزهای ۲۰ تا ۲۸ دی ماه جاری (۱۰ تا ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹) در شهر داکا در کشور بنگلادش برگزار خواهد شد.

«برگ جان» همچنین در روزهای ۲۵ دی ماه جاری تا ۱۱ بهمن ماه امسال (۱۵ تا ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹) در یازدهمین دوره جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «صوفیا منار» در شهر صوفیه پایتخت کشور بلغارستان به نمایش درخواهد آمد.

فیلم سینمایی «برگ جان» در آخرین حضور بین‌المللی خود در شانزدهمین دوره جشنواره فیلم «سانتاکروز» آمریکا به نمایش درآمد. این دوره از جشنواره، با نمایش فیلم‌هایی از کارگردانان کشورهای مختلف جهان در چندین بخش رقابتی و غیررقابتی در روزهای ۱۱ تا ۱۵ مهر ماه (۳ تا ۷ اکتبر ۲۰۱۸) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار شد.

در فیلم سینمایی «برگ جان» که سعید پورصمیمی، مهدی احمدی و مریم مقدم در آن به ایفای نقش می‌پردازند؛ جایزه «اینالکو» INALCO مؤسسه ملی زبان و ‌تمدن شرقی را از طرف هیئت داوران «چهره‌های سینمای معاصر آسیا» در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی «وزول» Vesoul در کشور فرانسه و همچنین جایزه بهترین فیلم هفته هنرهای تلویزیونی و فیلم‌های ترغیب کننده گردشگری آسیا ۲۰۱۸ Asia Tourism-Induced Film & TV Arts Week در شهر ساحلی «تای ژو» Taizhou در استان ژجیانگ شرقی در کشور چین را از طرف انجمن هنرمندان تلویزیون کشور چین CTAA دریافت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.