دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

وقتی یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات کارگردان متعهد انقلابی را توبیخ می کند/ پاسخ ابوالقاسم طالبی به برخی تخریب ها

ابوالقاسم طالبی

سینماپرس: کارگردان فیلم «قلاده های طلا» در پاسخ به برخی تخریب ها، در توییتر نوشت: اگر بند بند استخوانهایم را جدا سازند و اگر سرم را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در آتش بسوزانندم، هرگز امان نامه لیبرالیسم را امضا نمی کنم و دست از اندیشه های نورانی امام خمینی (س) و جانشین خلفش حضرت سید علی روحی فدا بر نمیدارم.

به گزارش سینماپرس، یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات در پی بازپخش فیلم «قلاده‌های طلا» از رسانه ملی اعلام کرد: متأسفانه امسال هم رسانه ملی علی‌رغم تذکراتی که در سال‌های قبل داده شده بود، این فیلم را پخش کرد.

این مقام آگاه به یک خبرگزاری گفت: پرداختن هنری به ماجرای فتنه سال ۸۸ اقدام ارزشمندی است اما متاسفأنه بخش‌هایی از فیلم که مرتبط با وزارت اطلاعات است، سراسر دروغ‌پردازی و مشحون از تهمت‌های ناروا به مجموعه سربازان گمنام امام زمان (عج) می‌باشد.

وی اظهار کرد: البته از کارگردان فیلم که جزو پرسنل وزارت اطلاعات بوده و به هر دلیل از این وزارتخانه منفصل شده است، انتظار چنین تهمت‌پراکنی‌هایی نمی‌رفت.

واکنش کارگردان فیلم

ابوالقاسم طالبی پس از انتشار این مصاحبه، در توییتر نوشت: امشب (نهم دی ماه ۹۷ ساعت بیست سی دقیقه) از بیت رهبری با بنده تماس گرفتند و پیام ایشان را به اطلاع بنده رساندند، حضرت آقا فرمودند دیشب مجددا فیلم شما را از شبکه افق دیدم آفرین آفرین آفرین؛ دست شما درد نکند از قول من به بازیگران سلام برسانید·

وی در ادامه توئیت‌هایش نوشت:

یک مقام آگاه در واجا هم پیامی داده که ما بودیم که نمی گذاشتیم قلاده های طلا پخش بشه! این فیلم مشحون از تهمت‌های ناروا به سربازان گمنام امام زمان (عج) است، از نظر صاحب این قلم، ۹۸ درصد بچه‌های واجا گل هستند...

ولی چند نفری هم بدجوری دائم شِکَرک میزنند برای فتنه‌گرها و سعی دارند برای من نقطه ضعفی درست کنند و آنرا بزرگ کنند تا امان‌نامه لیبرالیسم را امضا کنم و مثل خیلی از همکاران، بی خیالِ مبارزه با لکه های سیاه در پهنه نورانی و خورشیدفامِ جمهوری اسلامی شوم و بی آبرو در لاک خود فرو روم.

اگر بند بند استخوانهایم را جدا سازند و اگر سرم را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در آتش بسوزانندم، هرگز امان نامه لیبرالیسم را امضا نمی کنم و دست از اندیشه های نورانی امام خمینی (س) و جانشین خلفش حضرت سید علی روحی فدا بر نمیدارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.