دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

دهمین جشنواره بین‌المللی «سیمرغ» فراخوان داد

 دهمین جشنواره بین‌المللی «سیمرغ»

سینماپرس: دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی «سیمرغ» با اعلام فراخوان، تمامی دانشجویان سراسر کشور و جامعه پزشکی را به شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

به گزارش سینماپرس، هنرمندان می‌توانند در پنج بخش تئاتر، فیلم، موسیقی، ادبی و هنرهای تجسمی جشنواره «سیمرغ» شرکت کنند و محدودیتی برای شرکت متقاضیان در رشته‌های مختلف وجود ندارد.

بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره از تاریخ پنجم دی ماه ۹۷ آغاز و تا یکم اردیبهشت ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.

این جشنواره در «بخش آزاد» ویژه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و جامعه پزشکی کشور، «بخش فرهنگ سلامت» ویژه دانشجویان تمام دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزش عالی کشور و «بخش بین‌الملل» با موضوع «فرهنگ سلامت» ویژه دانشجویان سراسر جهان برگزار خواهد شد.

جشنواره «سیمرغ» مانند دوره‌های گذشته اهدافی چون تقویت فضای پرنشاط و انگیزه فرهنگی و هنری در دانشجویان، کارکنان، اعضای هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور و جامعه پزشکی و جلب توجه به مسائل مهم جامعه و کشور و جهان از طریق فرهنگ و هنر و همچنین توسعه و تقویت مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی و هنری خصوصا در کانون‌های فرهنگی هنری به منظور تربیت چند بُعدی و فرهنگسازی سلامت با استفاده از ابزار هنر را دنبال می‌کند.

جشنواره دهم با شعار «سالم زیستن، هنر است» تلاش دارد سبک زندگی سالم را که هدف و غایت نهایی بعثت همه انبیاء و اولیا الهی است در جامعه دانشگاهی کشور ترویج کند.

دانشجویان و علاقه مندان شرکت در این جشنواره می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این جشنواره به سایت این رویداد مراجعه کنند. متن کامل فراخوان در سایت جشنواره بارگذاری شده است.

جشنواره بین‌المللی «سیمرغ» در پنج بخش تئاتر، ‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، تابستان ۱۳۹۸در شهر تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.