یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

از نگاه منتقدان متاکریتیک

یک مستند سیاسی در دفاع از ترامپ، بدترین فیلم سال ۲۰۱۸ شد

«مرگ یک ملت»

سینماپرس: وبسایت متاکریتیک فهرستی از بدترین‌های سال ۲۰۱۸ را منتشر کرده و در صدر این فهرست فیلم سینمایی «مرگ یک ملت» قرار دارد که در دفاع از دست‌ راستی‌های ایالات متحده و دونالد ترامپ ساخته شده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندی‌وایر، در حالی‌ که در روزهای اخیر ایندی‌وایر فهرست برترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ را از دیدگاه منتقدانش منتشر کرد، فهرستی که در آن «رُما» اثر آلفونسو کوارون در جایگاه اول و فیلم‌های «اولین اصلاح شده»، «سوگلی»، «جنگ سرد» و «دزدان فروشگاه» پس از آن قرار داشتند، اکنون ایندی‌وایر باتوجه به نظر منتقدان متاکریتیک، فهرست بدترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ را نیز منتشر کرده است.

در این فهرست جایگاه بدترین فیلم سال به مستند «مرگ یک ملت» ساخته دینش دسوزا رسید؛ این مستند سیاسی در دفاع از دست‌ راستی‌های ایالات متحده آمریکا و دونالد ترامپ رییس جمهوری فعلی این کشور ساخته شده است. «مرگ یک ملت»  البته در وبسایت متاکریتیک نه تنها بدترین فیلم سال بلکه بدترین فیلم تاریخ لقب گرفته است!

«مرگ یک ملت» در میان ۱۱۸۱۹ فیلمی که در وبسایت متاکریتیک به آنها امتیاز داده شده تا به امروز، جایگاه آخر را به خود اختصاص داده است.

در میان دیگر فیلم‌های بد سال جاری از نگاه منتقدان متاکریتیک می‌توان به «میدان‌های لندن» با بازی امبر هرد، «انتقام» با بازی بروس ویلیس، «جنایات تاریک» با بازی جیم کری و «ترمینال» با بازی مارگو رابی اشاره کرد.

فهرست بدترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ از نگاه منتقدان متاکریتیک و امتیازشان (۱۰۰ بالاترین امتیاز این وبسایت برای یک فیلم است.)

۱- «مرگ یک ملت» (امتیاز : ۱)

۲- «میدان‌های لندن» (امتیاز : ۱۶)

۳- «ناپدید شدن سیدنی هال» (امتیاز : ۱۸)

۴- «انتقام» (امتیاز : ۱۹)

۵- «خود زندگی» (امتیاز : ۲۱)

۶- «آدم پرحرف» (امتیاز : ۲۱)

۷- «۲۱۱» (امتیاز : ۲۱)

۸- «جنایات تاریک» (امتیاز : ۲۱)

۹- «گوتی» (امتیاز : ۲۴)

۱۰- «استراتون» (امتیاز : ۲۶)

۱۱- «جشن جهنمی» (امتیاز : ۲۶)

۱۲- «ترمینال» (امتیاز : ۲۷)

۱۳- «قاتلان هپی‌تایم» (امتیاز : ۲۷)

۱۴- «وینچستر» (امتیاز : ۲۸)

۱۵- «نعنایی» (امتیاز : ۲۹)

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.