شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

نگاه تخصصی به جوانان در برنامه خیابان انقلاب

رادیو انقلاب

سینماپرس: برنامه خیابان انقلاب به صورت تخصصی درباره نقش جوانان و انقلاب اسلامی هر روز از شبکه رادیویی انقلاب به روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماپرس، مجتبی حسنی گفت: برنامه خیابان انقلاب هر روز به صورت زنده ساعت ۹ صبح، از شبکه رادیویی انقلاب به روی آنتن می‌رود.

تهیه‌کننده برنامه خیابان انقلاب افزود: برنامه خیابان انقلاب در حوزه جوانان و انقلاب اسلامی است که در آن دستاوردهای انقلاب با محوریت جوانان معرفی می‌شود.

همچنین در این برنامه به نقش جوانان نخبه و انقلابی از سال‌های اولیه پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس تا زمان حاضر اشاره می‌کند که چگونه این طیف توانستند تأثیرات مهم و راهبردی بر پیشبرد اهداف عالیه انقلاب بگذارند.

حسنی با اشاره به پویا بودن برنامه خیابان انقلاب خاطرنشان کرد: روند این برنامه بدین صورت است که از اواسط دی ماه نسبت به تبیین مبانی اصلی انقلاب و رویدادهای حول آن بیشتر پرداخته می‌شود.

همچنین در این برنامه بر اساس هر موضوع مد نظر، هشتک‌های موضوعی مرتبط از فضای مجازی استخراج و در برنامه بیان می‌شود.

در برنامه خیابان انقلاب، سمانه مبلغ حسینی گوینده، فرزاد محمدی هماهنگی، امین قاسمی کارشناس، مهدی رسولی نویسنده و فریبا آئینی از عوامل تولید هستند.

شبکه رادیویی انقلاب از طریق طول موج ۵/۹۵ مگاهرترز ردیف FM، گیرنده‌های دیجیتال و همچنین اپلیکیشن تلفن همراه قابل دریافت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.