سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

عکس/ مهران رجبی در «آخر خط»

مهران رجبی/  مجموعه «آخر خط»

سینماپرس: مهران رجبی به عنوان جدیدترین بازیگر جلوی دوربین علیرضا مسعودی در مجموعه «آخر خط» رفت.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری مجموعه «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی از چهل روز پیش در منطقه سوهانک تهران شروع شده و تا پایان اسفند ماه نیز همچنان در این منطقه ادامه دارد و پس از آن گروه راهی لبنان برای ضبط پایان کار می‌شوند.

مهران رجبی به‌عنوان جدیدترین بازیگر از چند روز پیش با این پروژه قرارداد بسته و جلوی دوربین رفته است. رجبی در نقش «جاوید» فروشنده محل، در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازد.

مجموعه «آخر خط» با مضمونی کمدی داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل ارتکاب جرمی به زندان می‌افتند و از آنجا تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی‌فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری و مهران رجبی تاکنون جلوی دوربین «آخر خط» رفته‌اند.

دیگر عوامل این مجموعه عبارت‌اند از کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی، تهیه‌کننده: مجید میرخان، مدیر تولید: شکیل مظفری، دستیار اول کارگردان: احسان سجاد حسینی، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، صدابردار: حامد شیوندی، تصویربرداران: مرتضی نجفی و امیرمحمد قربانخانی، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: زهره رحمانی، مدیر برنامه‌ریزی: نوشین شکری، مدیر تدارکات: سعید میرزایی، منشی صحنه: مهدیه درگاهی نژاد، عکاس: فاطمه بانک، نورپرداز: حسن زارعی، مسول فنی: حمیدرضا حکیم الهی.

علی مسعودی معروف به علی مشهدی، نویسنده و فیلمنامه‌نویس مجموعه‌های طنز تلویزیونی است که کار خود را با نوشتن متن‌های چند آیتم از برنامه «ساعت خوش» در سال ۱۳۷۴ شروع کرد و در طول این سال‌ها داستان و فیلمنامه مجموعه‌هایی چون «کوچه اقاقیا»، «یک و نیم هفته»، «سه در چهار» و بخش‌هایی از «آقا و خانم سنگی» را نوشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.