جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

آخرین وضعیت فیلم سینمایی «قسم»

 فیلم سینمایی قسم

سینماپرس: تهیه کننده فیلم سینمایی «قسم» از انجام ۶۰ درصد از تدوین این اثر و پر کردن فرم حضور در جشنواره ملی فیلم فجر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، جلیل شعبانی تهیه کننده فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده درباره آخرین وضعیت این فیلم به یک خبرگزاری گفت: چندی پیش آخرین سکانس های این اثر را در شهریار فیلمبرداری کردیم از همین رو ضبط «قسم» به طور کامل به پایان رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه تدوین این اثر هم توسط خشایار موحدیان همزمان با فیلمبرداری آغاز شده بود این روزها این مرحله هم در حال انجام است به طوری که تاکنون ۶۰ درصد از تدوین «قسم» به پایان رسیده است.

شعبانی با بیان اینکه صداگذاری این اثر سینمایی توسط فرامرز ابوالصدق و ساخت موسقی توسط یحیی سپهری شکیب در حال انجام است، عنوان کرد: ما فرم حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر را هم پر کرده ایم و قرار است اولین نمایش این اثر در این جشنواره باشد اما هنوز برای اکران عمومی آن برنامه ریزی نکرده ایم.

وی در پایان درباره دیگر فعالیت هایش بیان کرد: فیلم دیگرم  با نام «سوءتفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی قرار است از ۵ دی ماه روی پرده می رود.

در فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده بازیگرانی چون مهناز افشار، سعید آقاخانی و حسن پورشیرازی و ... به ایفای نقش می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.